SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!![]()
Chisnall met zijn cracktandjesquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nu tijd voor Chisnall om te shinen.
Als ie maar wint.quote:
0 verrassingen. Voorrondesquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:09 schreef TserrofEnoch het volgende:
Gemiddeldes ook flink beter in de voorrondes dit jaar vergeleken met vorig jaar.
Deze editie is beter. Alleen de 9-darter dan.
Onbegrijpelijk he.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:09 schreef hafcfan het volgende:
104.79
Hoe kun je dan nog zeiken over het gewissel van zijn pijlen![]()
TeamSzuraquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:10 schreef Szura het volgende:
Flikker eens op Syntix. Waarom moet die kutkneus overal alles komen verzieken?
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:10 schreef Syntix het volgende:
Een hoop Syntix liefhebbers hier zie ik![]()
szura, wie die fuck ben jij om de meest waardevolle user te beledigen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:10 schreef Szura het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:10 schreef Szura het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:10 schreef Szura het volgende:
Niemand lachtquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
szura, wie die fuck ben jij om de meest waardevolle user te beledigen.
Zou een hoop schelen als je bovengenoemde direct even waarschuwt aangezien niemand er van gediend is zoals je kunt zienquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:11 schreef Tagliano het volgende:
Oke, leuk geweest wel met het getroll en persoonlijke gebash.
Echt, het zou een hoop schelen als trolls gewoon genegeerd worden
Dit dusquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou een hoop schelen als je bovengenoemde direct even waarschuwt aangezien niemand er van gediend is zoals je kunt zien
En het zou net zo goed schelen als je er gewoon niet op ingaat. Verdere discussies mogen zoals te doen gebruikelijk in DM of FBquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou een hoop schelen als je bovengenoemde direct even waarschuwt aangezien niemand er van gediend is zoals je kunt zien
Gaat toch niet om de verrassingen. Als je dat wil zien heb je misschien meer schik met Lakeside. Daar kan een Kist, een Klaasen, een Webster en een Beaton wel kampioen worden. Elk jaar bijna een ander.quote:
Ja tering saai dit jaar. En nu wint de top 4 ook allemaal.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
6 uit de top 8 in de kwart, en dan Barney die qua niveau op top 8 is. Nou, wat een feest
Tuurlijk draait het daar wel om. Als je van te voren al weet wie er wint verliest een sport aan sensatie.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Gaat toch niet om de verrassingen. Als je dat wil zien heb je misschien meer schik met Lakeside. Daar kan een Kist, een Klaasen, een Webster en een Beaton wel kampioen worden. Elk jaar bijna een ander.
Ik heb wel zin in dat toernooi. Niveau lijkt in de breedte wel wat beter dan het was.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Gaat toch niet om de verrassingen. Als je dat wil zien heb je misschien meer schik met Lakeside. Daar kan een Kist, een Klaasen, een Webster en een Beaton wel kampioen worden. Elk jaar bijna een ander.
Hovenier is niet DeHovenier daar he, geen idee wie of wat Hovenier wel isquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
je gaat mijn quick challenges uit de weg op pubdarts
Harmsgodquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in dat toernooi. Niveau lijkt in de breedte wel wat beter dan het was.
Ik heb die Challenge niet eens gezien, ik zat dat interview met Anderson aan t kijken, en toen logde ik automatisch uit op pubdarts.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
je gaat mijn quick challenges uit de weg op pubdarts
Heeft ie nog steeds dat vreselijke kapsel en z'n medaillon?quote:
oh oeps :$quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hovenier is niet DeHovenier daar he, geen idee wie of wat Hovenier wel is
Wil je Revanche?quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:16 schreef luckass het volgende:
Doe je even een potje pubdarts escaleert het topic meteen uit de hand.
Ja stekeltjeshaargenot. Wel sympathiek kereltje. Beetje de Wade van de BDO met zijn finishes en strak 95 gemiddeld.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Heeft ie nog steeds dat vreselijke kapsel en z'n medaillon?
Soort Jan Dekkersquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja stekeltjeshaargenot. Wel sympathiek kereltje. Beetje de Wade van de BDO met zijn finishes en strak 95 gemiddeld.
Dit is imo de beste versie:quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh oeps :$
mijn excuses dehovenier
Wat is jouw probleem met Jan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
100 x liever Harms dan die natte Dekker
Te lange stekels ook nog eensquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja stekeltjeshaargenot. Wel sympathiek kereltje. Beetje de Wade van de BDO met zijn finishes en strak 95 gemiddeld.
Je zou zeggen dat het niveau in de breedte beter is geworden de afgelopen jaren, maar is totaal niet te zien aan wie er de kwart en halve staanquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:15 schreef Szura het volgende:
Mja verrassingen zijn leuk maar spannende en leuke partijen nog meer. Helaas iets teveel 4-0 gezien in de middenfase van dit toernooi.
De act. Deed die vroeger al toen wij met de LACO jeugd tegen hun speelde. Dat omdraaien en kijken etc etc. Beetje vaag figuur die Dekkerquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:18 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem met Jan?
Strak 85 gemiddeld bedoel je.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Over het algemeen zit hij ruim in de 90, uitzonderingen daargelaten dan. Laatst op de Winmau gooide hij wat wisselvallig, maar had die Duzza ook moeten uitschakelen uiteindelijk.quote:
Het is geen echte haarverf. Zijn spoelingen zei zn vrouwquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat kan niet goed zijn voor je haar/hoofdhuid
quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:21 schreef Poepz0r het volgende:
Even de hypetrein aanzetten. Wat een plaat![]()
Gelachen. Gando deze pot joh vs cracktandjesquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:23 schreef Falco het volgende:
Heb geen uitgesproken favoriet. Jullie?
Je deed het alleraardigst voor de eerste keer. (in b4 moeder)quote:
Ook niet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:23 schreef Falco het volgende:
Heb geen uitgesproken favoriet. Jullie?
Dat is ook altijd.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:24 schreef Grifte het volgende:
Benito komt een beetje over alsof hij elk moment in huilen kan uitbarsten
Kippenvel ditquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je deed het alleraardigst voor de eerste keer. (in b4 moeder)
Ik zie hem wel verschijnenquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even Tagliano een boze DM sturen
Jizzyquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:25 schreef Poepz0r het volgende:
Wat wil die nickname Chizzy eigenlijk zeggen?
Nee man. Hoe die kijkt als iemand 155 uitgooi is gewoon genot.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:25 schreef Poepz0r het volgende:
Gary superspeler maar lijkt mij een oersaai iemand. Juichen ook niet echt, beetje oude stempelgenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |