Maar die moest weer weg bij Radio 2.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NachtDJ's zijn vaak leuk. Jasper de Vries vond ik ook altijd tof.

Een programma tussen 2 en 4? Ik dacht dat ze dan allang een bandje hadden ingestart ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gelukkig maar. De radio is immers tot haar ondergang gedoemd als er niet genoeg vrouwen werken...of zoiets. Maar weten we vast wie volgend jaar eventueel meedoen.
https://www.radiofreak.nl(...)mmering-van-radio-2/
Overigens is Marisa Heutink echt een toevoeging voor de Top2000.

Omdat Google en Wikipedia zijn uitgevonden.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:17 schreef djenneke het volgende:
Waarom hoeft algemene ontwikkeling niet meer, tegenwoordig?

Zit nu oa bij KXquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar die moest weer weg bij Radio 2.

Het werkwoord leven: vivre (je vis, tu vis, il vit, etc.)quote:

Serieus?quote:

Omdat er RTL en SBS6 is tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:17 schreef djenneke het volgende:
Waarom hoeft algemene ontwikkeling niet meer, tegenwoordig?

Laat die grootste troll van FOK! nou maar gewoon.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Iets met werkwoorden en... zelfst... laat ook maar.

Ik denk dat hij het meent.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laat die grootste troll van FOK! nou maar gewoon.

Jaa nee, spatie!quote:

Weinig boeiends. Joe Cocker, Adele en Katy Perryquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey Mexi, wat voor concerten komen er morgen eigenlijk op tv?

Ik wilde net Motörhead testenquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gelukkig pakt FOK Mot rhead wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |