Goed punt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
KvK heeft er wel eens ingestaan dacht ik. Met Onbewoond Eiland of Waanzinnig Gedroomd. Ook wel classics natuurlijk
jij heet hetzelfde als mevr Koenquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben wel een godin.. althans mijn naam doet dat vermoeden: Godin van de Jacht. Zie ook mijn avatar.
Da's wel vreemd, in 2016quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch is het gezakt, zij het lichtjes.
Gegrond blijkt nu...quote:
Borriquito is ook te verdedigen. Of Frans Duijts. Of Grad Damen ofzoiets wanstaltig. Uiteindelijk is alles wel te verdedigen. Mozart, Bach. Vivaldi?quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
K3 is ook best een iconische artiest. Veruit de grootste aller tijden in het desbetreffende genre (kleuterpop), tenzij je Kinderen voor Kinderen meetelt, maar de samenstelling daarvan wisselt wel érg vaak.
Ik zou K3 in de Top 2000 verdedigbaar vinden. Ongeacht wat je er zelf verder van vindt.
teveel doden, Maurice is een beetje ondergesneeuwdquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan.
RIP Maurice White
DWARS DOOR KENSINGTONquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:55 schreef Bugno het volgende:
NOG EEN KEER DIE KRASLOTAIDS DWARS DOOR DE CLIMAX VAN DEZE PLAAT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |