Meen je dit? Ik vind dit zo mogelijk de grootste draak van vandaagquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet vaker popquizzen. Die had ik echt meteen.
Lekkere plaat overigens, te hoog maar wel een potentiele classic en muzikaal prima.
Ik niet. Deze kwam in de plaatselijke popquiz ook voorbij en toen dacht ik dat het Kensington was. Ongeveer hetzelfde niveauquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet vaker popquizzen. Die had ik echt meteen.
Lekkere plaat overigens, te hoog maar wel een potentiele classic en muzikaal prima.
Begrijpelijk, maar ik hoor zelf altijd nog liever een matige cover van een geniaal nummer dan een nummer dat niet te redden is.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind serieus dat het de slechtste plaat in de T2k is.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel jammer dat ze Dansen op de Vulkaan en Pompeii niet na elkaar draaien.
Gemiste kans.
straks wel Blof en Kensington achter elkaarquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gemiste kans.
Prima toch? Gewoon een goed popliedje. Niet hoogstaand maar ik zie geen probleem om eerlijk te zijnquote:
De stad Pompeii zelf had die link liever niet gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gemiste kans.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gemiste kans.
Dat kun je over K3 ook zeggen. In principe.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima toch? Gewoon een goed popliedje. Niet hoogstaand maar ik zie geen probleem om eerlijk te zijn
quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:48 schreef Bos81 het volgende:
Dit nummer had net na of net voor De Dijk van net gemoeten
en again...quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gemiste kans.
En dan Ashes to Ashes?quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gemiste kans.
Kensington heeft dan wel een excuus.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
straks wel Blof en Kensington achter elkaar
ik ben al blij dat ie af en toe een liedje leuk vindt en in elk geval totaal niet klaagt over de muziekquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima toch? Gewoon een goed popliedje. Niet hoogstaand maar ik zie geen probleem om eerlijk te zijn
Sluikreclame voor de evangelische omroep.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:50 schreef Bugno het volgende:
HEY HO, HEY HO, HEY HO
Man wat heb ik een grafhekel aan dit soort koortjes
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |