Zonder Jou is mooier.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:23 schreef Martinello het volgende:
De beste van Paul, absoluut, prachtig nummer.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:23 schreef Koen66 het volgende:
GVD, er was nauwelijks iemand in de kantine dus ik dacht ik eet achter mn'n bureau.
Dus start ik de stream net op als PDL zingt 'ik heb het ook van Rotterdam'
weg eetlust?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:23 schreef Koen66 het volgende:
GVD, er was nauwelijks iemand in de kantine dus ik dacht ik eet achter mn'n bureau.
Mwah, ik realiseer me donders goed dat de regulars in dit subforum echt iets van 1000x meer muziek kennen dan ik. Dan is het niet gek als hun muzieksmaak ook 'beter' is. Als ik al die muziek zou kennen zou mijn favorietenlijstje er heel anders uitzien wellicht.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mensen die de muzieksmaak van anderen beter vinden, dan die van henzelf
Dan heb je wel een hele heftige identiteitscrisis
En?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:23 schreef Koen66 het volgende:
Dit was zo mooiquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:23 schreef Koen66 het volgende:
Eens. Dat is pas echt een mooi nummer. Heb er zelfs op gestemd btwquote:
Volgens mij had Paul altijd de neiging om een paar komische regels in de tekst te verwerken, daar is dit een voorbeeld van.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:22 schreef Bugno het volgende:
Als geliefde van Paul zou ik het wel zwaar beledigend vinden als hij het zelfde gevoel ook bij Rotterdam krijgt..
Rotterdam
Ah ok. Heb zijn humor nooit zo begrepen, dus dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Volgens mij had Paul altijd de neiging om een paar komische regels in de tekst te verwerken, daar is dit een voorbeeld van.
De gemiddelde plaat van Blof of Frank Boeijen is moeilijker te begrijpen toch?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb je lief, 104 kerstbomen lang
Ja, tot na de aow..quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
een prikkelende tusk die naar dennengeur ruiktquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal nooit zeggen dat mijn smaak beter is dan die van een ander. Mijn smaak ontwikkeld zich ook nog steeds. Dat is het mooie van muziek.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, ik realiseer me donders goed dat de regulars in dit subforum echt iets van 1000x meer muziek kennen dan ik. Dan is het niet gek als hun muzieksmaak ook 'beter' is. Als ik al die muziek zou kennen zou mijn favorietenlijstje er heel anders uitzien wellicht.
Maar ik heb daar het geduld niet eens voor. Dan blijf ik liever gewoon naar Coldplay en Kensington luisteren, want dat bevalt me prima.
Die laatste meer, omdat het onverstaanbaar is.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De gemiddelde plaat van Blof of Frank Boeijen is moeilijker te begrijpen toch?
Blof is niet te begrijpen, Boeijen niet te vestaanquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De gemiddelde plaat van Blof of Frank Boeijen is moeilijker te begrijpen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |