Dat is meer een ontwijking. Je vindt goed wat je goed vindt. Nu zeg je eigenlijk dat je niet goed vindt wat je goed vindt. Dat kan eigenlijk niet helemaalquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben me er best van bewust dat ik een middelmatige muzieksmaak heb. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk. Tuurlijk zijn er dingen waar ik intens van geniet...maar voor mij is het over het algemeen al genoeg als ik er vrolijk van wordt.
Cascadaquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor liever Cascada om eerlijk te zijn![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna Abel
Dat nummer is zo enorm onderschat
Bwah, Manian heeft veel toffere projecten dan Cascada. Maar Cascada is wel jeugdsentiment natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor liever Cascada om eerlijk te zijn![]()
Met Birgitquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna Abel
De Clip met BIrgitquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna Abel
Ik heb de single van Back In The UKquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Scooter is trouwens ook wel een beetje een guilty pleasure van meMaar dan niet The Logical Song, die is ruk. The Night en Nessaja zijn wel heel fijn.
Slechts een #1 hit geweest...quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna Abel
maar dat kent de rest hier niet en cascada wel.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bwah, Manian heeft veel toffere projecten dan Cascada. Maar Cascada is wel jeugdsentiment natuurlijk.
Ti Sentoquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Scooter is trouwens ook wel een beetje een guilty pleasure van meMaar dan niet The Logical Song, die is ruk. The Night en Nessaja zijn wel heel fijn.
Jawel, maar ook een lied wat door veel mensen afgekraakt wordt.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar dat kent de rest hier niet en cascada wel.
Holiday in Spain ook en iedereen vindt dat enorme oortering. Je punt?quote:
Wow....ik bedoel eigenlijk dat bijvoorbeeld zo'n Sorry van Justin Bieber is gewoon slecht, sneu deuntje, vreselijke autotune. Maar als ik in de auto zit en het komt langs, zing ik net zo hard met een glimlach op mijn gezicht mee.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is meer een ontwijking. Je vindt goed wat je goed vindt. Nu zeg je eigenlijk dat je niet goed vindt wat je goed vindt. Dat kan eigenlijk niet helemaal
Blijkbaar ben je van mening dat er een universele goede smaak is, maar dat jouw smaak daarvan afwijkt. Dat is wel bijzonder
Heerlijkquote:
zie Marco BOrsatoquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jawel, maar ook een lied wat door veel mensen afgekraakt wordt.
En #1 hits zijn niet per se altijd goed
En terechtquote:
Die ringtone had ik vroeg op mijn telefoon. Als DJ zou ik die gewoon eerst ff draaien.quote:
Dit jaar niet, maar de overige jaren had ik wel op onderweg gestemdquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
Met Birgit
Gestemd overigens op Abel
quote:
Ja, maar dat is niet je muzieksmaakquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wow....ik bedoel eigenlijk dat bijvoorbeeld zo'n Sorry van Justin Bieber is gewoon slecht, sneu deuntje, vreselijke autotune. Maar als ik in de auto zit en het komt langs, zing ik net zo hard met een glimlach op mijn gezicht mee.
Maakt dit het wat duidelijker?
TUSK!quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zit veel te diep in hem.
Tsja, ja, nouja...
Ik heb deze top 2000 al 4 blof en 5 marco liedjes meegezongen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wow....ik bedoel eigenlijk dat bijvoorbeeld zo'n Sorry van Justin Bieber is gewoon slecht, sneu deuntje, vreselijke autotune. Maar als ik in de auto zit en het komt langs, zing ik net zo hard met een glimlach op mijn gezicht mee.
Maakt dit het wat duidelijker?
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:35 schreef D. het volgende:
Ook deze blijft leuk, max. 2 keer per jaar
Daar zit ik nu dus op. Mooi.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige week nog live in het Glazen Huis.
Als hij het maar over een vrouw heeft en niet dat een man nog veel te diep in hem zitquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, ja, nouja...
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als hij het maar over een vrouw heeft en niet dat een man nog veel te diep in hem zit
je zit op het glazen huis?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Daar zit ik nu dus op. Mooi.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, ja, nouja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahjoh, boeiend, het is allang verleden tijd.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als hij het maar over een vrouw heeft en niet dat een man nog veel te diep in hem zit
Voorbinddildo'squote:Op vrijdag 30 december 2016 12:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom van dat dak af !quote:
voorbinddildo?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.quote:
Dat.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:38 schreef livelink het volgende:
Die leerlingen weten toch helemaal niet wie hij is.
De keeper van Den Haag van Den Haag van Den Haagquote:
gijs moet aan zn gerief komen dus jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gijs, doe eens niet zo overdreven hysterisch.
die van Erik Mesie volgens mij ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:38 schreef livelink het volgende:
Die leerlingen weten toch helemaal niet wie hij is.
Erik Mesiequote:Op vrijdag 30 december 2016 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die van Erik Mesie volgens mij ook niet
Dat er genoeg mensen zijn die het wel een goed en niet onderschat nummer vonden.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Holiday in Spain ook en iedereen vindt dat enorme oortering. Je punt?
Ach, dat ding hadden ze toch allemaal al in de handquote:
quote:
Ach, in die tijd was 100 singles verkopen al goed voor een nummer 1quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat er genoeg mensen zijn die het wel een goed en niet onderschat nummer vonden.
Net als Holiday in Spain, wat jij of ik er ook van vinden...
stomme muziek ookquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:40 schreef Bugno het volgende:
[..]Ben al tweeënhalve maaltijd verder
En gisteren liet hij al merken dat hij daar niet zo van is.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Gijs Staverman moet eerst allemaal barricades door voor hij het café in durft.
Geen radio in de keuken?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
volgende break maar effe broodjes in de oven smijten ja
En dat zal dan nu nog steeds zo zijn, ouwe mopperkut...quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, in die tijd was 100 singles verkopen al goed voor een nummer 1
Dus Miljoenen mensen over die het niks vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |