Roses had ik eerder in de Top 2000 verwacht dan Hotellounge eigenlijk, dat vond ik best een verrassende notering.quote:
hear hear!quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:46 schreef Slobeend het volgende:
Surf's Up moet gewoon in de Top vind ik.
Ik heb die LP ooit gekocht in een partij, nog nooit opgezetquote:
Staat toch minimaal 3 pareltjes opquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb die LP ooit gekocht in een partij, nog nooit opgezet
Zal hem van het weekend eens op de speler mikken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Staat toch minimaal 3 pareltjes op
ha thanks.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zal hem van het weekend eens op de speler mikken.
Leuke Don Hertzfeldt UI trouwens op je last.fm
was me ook opgevallen ja (en dat ik nog steeds dezelfde foto als UI heb als 12 jaar geledenquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ha thanks.
Zie ook direct dat ik al tijden de Snob2000 stream aan het scrobblen ben dus
Wat!quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:03 schreef Gehenna het volgende:
182 sufjan stevens - should have known better
181 sufjan stevens - casimir pulaski day
Even opgezocht, beide ken ik toch wel. Titels zeiden me alleen niets. Illinois vind ik een geweldig album, maar Carrie & Lowell kon ik weinig mee..quote:
Ik schrok ook even.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Even opgezocht, beide ken ik toch wel. Titels zeiden me alleen niets. Illinois vind ik een geweldig album, maar Carrie & Lowell kon ik weinig mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |