Van alles wat. Maar ja. De fanclub zal gestemd hebben. Ik had The Nozems er in willen hebben. Maar 25 jaar is te lang geleden voor een Nederlandse subtopper.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:11 schreef Gehenna het volgende:
Hmm ik vind deze niet zo heel bijzonder eigenlijk..
quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van alles wat. Maar ja. De fanclub zal gestemd hebben. Ik had The Nozems er in willen hebben. Maar 25 jaar is te lang geleden voor een Nederlandse subtopper.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:19 schreef Gehenna het volgende:
Ik bedacht me dat je als echte Fokker deze gewoon op vinyl in de collectie hoort te hebben
The Nozems - Hanging Around
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Ja, dit is wel lekker.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:20 schreef Gehenna het volgende:
Dit zijn van die nummers dat je je ineens herinnert dat U2 ooit best een leuk bandje was
Maar waar komt dat geluid dat vandaan, dat woef, woefquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:50 schreef DO2 het volgende:
Voer voor je hoedenplank. Tast toe. Proef die woofer.
Aber nicht auf Deutschquote:
Sowww, ik ga even zappenquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:04 schreef DO2 het volgende:
209 arctic monkeys - brianstorm
208 alt j - matilda
207 pearl jam - state of love and trust
206 funkadelic - maggot brain
205 arctic monkeys - view from the afternoon
204 spinvis - oostende
203 fischer z - marliese
202 tame impala - elephant
201 smiths - please, please, please let me get what i want
200 morrissey - suedehead
199 muse - map of the problematique
198 queens of the stone age - a song for the dead
197 motorhead - overkill
196 rory gallagher - a million miles away
Flinke lijst.
Ik ook niet, maar ze hebben wel een paar leuke nummers gemaakt. Ik vond het 2e album ook wel een paar leuke hebben, maar de hype-train was toen alweer gestopt leek hetquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:09 schreef DO2 het volgende:
Heb de hype nooit begrepen. Maar vooruit.
Dat eerste album heeft een paar pareltjesquote:
Waar komt je afkeer tegen Nederlandstalig vandaan? Geen mooie taal? Worden de teksten te banaal?quote:
Geen idee. Maar ik heb het lang niet bij alles, hoor. Nummer van Opgezwolle van zoeven vind ik weer wel lekker, bv. - Ik krijg n beetje jeuk van Spinvis.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar komt je afkeer tegen Nederlandstalig vandaan? Geen mooie taal? Worden de teksten te banaal?
Voor alleen diegene die klaagden op de Snob2000quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:43 schreef DO2 het volgende:
Het wordt toch tijd voor n supersnob2000, geloof ik,.
Exact.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Voor alleen diegene die klaagden op de Snob2000
Behalve hun eerste EP, gewoon omdat die op een ironische manier wel weer leuk zijnquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:45 schreef DO2 het volgende:
Bands als Muse, Coldplay, U2 en Metallica mogen dan uiteraard niet meedoen.
Alles na het doorbraak album wordt genegeerd.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:46 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Behalve hun eerste EP, gewoon omdat die op een ironische manier wel weer leuk zijn
Dat vind ik sowieso een goede eis. Dat zag je ook fout gaan in de top 2000.quote:
Ja, 2 is ms n tikkie overdreven. Maar 5 lijkt me meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso een goede eis. Dat zag je ook fout gaan in de top 2000.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Top, langzamerhand komen die top2000 users hier wel heen
Roses had ik eerder in de Top 2000 verwacht dan Hotellounge eigenlijk, dat vond ik best een verrassende notering.quote:
hear hear!quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:46 schreef Slobeend het volgende:
Surf's Up moet gewoon in de Top vind ik.
Ik heb die LP ooit gekocht in een partij, nog nooit opgezetquote:
Staat toch minimaal 3 pareltjes opquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb die LP ooit gekocht in een partij, nog nooit opgezet
Zal hem van het weekend eens op de speler mikken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Staat toch minimaal 3 pareltjes op
ha thanks.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zal hem van het weekend eens op de speler mikken.
Leuke Don Hertzfeldt UI trouwens op je last.fm
was me ook opgevallen ja (en dat ik nog steeds dezelfde foto als UI heb als 12 jaar geledenquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ha thanks.
Zie ook direct dat ik al tijden de Snob2000 stream aan het scrobblen ben dus
Wat!quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:03 schreef Gehenna het volgende:
182 sufjan stevens - should have known better
181 sufjan stevens - casimir pulaski day
Even opgezocht, beide ken ik toch wel. Titels zeiden me alleen niets. Illinois vind ik een geweldig album, maar Carrie & Lowell kon ik weinig mee..quote:
Ik schrok ook even.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Even opgezocht, beide ken ik toch wel. Titels zeiden me alleen niets. Illinois vind ik een geweldig album, maar Carrie & Lowell kon ik weinig mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |