quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dan mog voor mij Tammy Wynette, Linda Rondstadt en Emmylou Harris in plaats van een aantal Johnny Cash nummers erin. (Of in plaats van Kensington, nog beter)
hier hetzelfde, ik was er op een maandag leek alsof het zaterdagavond wasquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:13 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Nashville is één van de leukste plekken op aarde waar ik ooit geweest ben. Iedere middag en avond van kroeg naar kroeg lopen en lekker naar muziek luisteren.
Iedere porie van de stad, overal, altijd.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:13 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Nashville is één van de leukste plekken op aarde waar ik ooit geweest ben. Iedere middag en avond van kroeg naar kroeg lopen en lekker naar muziek luisteren.
Ik moet hem gewoon even quoten.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het had flink gevroren die nacht
balend stonden we in de mist
ik om het rotweer, zij omdat ze wist
dat uitmaken haar sterkste kant niet was
het had flink gevroren die nacht
ze praatte over vriendschap en trouw
maar aan haar blik van brekend glas
wist ik al wat ze zeggen wou
en toen ze weg was, sprong ik in de gracht.
Het had flink gevroren die nacht.
rij voorzichtig!quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:15 schreef Bugno het volgende:
Ik ga even op weg naar kantoor, spreek jullie zo weer
ja hij is wel mooi....quote:
Ik zal t de trambestuurder meldenquote:
She normaal gesproken, maar die vind ik niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:17 schreef Koen66 het volgende:
staat er nog meer Costello in de lijst eigenlijk?
wat zijn we het eensquote:
Oliver's Army is een top nummer ookquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
She normaal gesproken, maar die vind ik niet zo boeiend.
Vroeger stonden Oliver's Army en Good Year for the Roses er nog wel eens in volgens mij
Die zet ik op mijn lijst dan voor volgende keer dat ik in USA benquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:13 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik hou zelf heel erg van de stem van Randy Travis. Of iets lekker vlots van Alabama.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dan mog voor mij Tammy Wynette, Linda Rondstadt en Emmylou Harris in plaats van een aantal Johnny Cash nummers erin. (Of in plaats van Kensington, nog beter)
Lynchburg, is ook de moeite waard. Jack Daniels. En Memphis natuurlijk, ook zo'n fijne straat vol live-muziek.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die zet ik op mijn lijst dan voor volgende keer dat ik in USA benVolgend rondje wordt rond Georgia/Tennessee dus gaat goed komen
Ik hou zelf heel veel van Lyle Lovett en Teddy Thompson, maar die zie ik nog niet zo gauw in de top 2000 komen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:19 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik hou zelf heel erg van de stem van Randy Travis. Of iets lekker vlots van Alabama.
Ghost Riders in the Sky is baas. Maar 'A thing called Love', 'Folsom Prison Blues' en 'Orange Blossom Special' zijn ultieme bazennummersquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:11 schreef Kyran het volgende:
Riders in the Sky en natuurlijk Ring of Fire van Cash
is gewoon heel matigquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima bandje dat Imagine Dragons, vooral live erg goed, maar dat gedweep met dit liedje heb ik nooit zo begrepen
Ik ben het weer eens eens met je verstandige mening.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima bandje dat Imagine Dragons, vooral live erg goed, maar dat gedweep met dit liedje heb ik nooit zo begrepen
Wel in Julia Robertsquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hou zelf heel veel van Lyle Lovett en Teddy Thompson, maar die zie ik nog niet zo gauw in de top 2000 komen.
Lynchburg stond al op lijstje inderdaad, Memphis nu ook, thanks. Zuid-west en Noord-west gehad afgelopen jaren, steden daar vond ik niet interessant (behalve Seattle). Echte authentieke dingen zitten toch in het midden (Alabama, Tennessee, Virginia), dus daar ga ik wel meer natuur en steden combinerenquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:21 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Lynchburg, is ook de moeite waard. Jack Daniels. En Memphis natuurlijk, ook zo'n fijne straat vol live-muziek.
Imagine Dragonsquote:
Nee. Wat dat betreft zijn internetradio en streamingdiensten zo'n enorme stap vooruit.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hou zelf heel veel van Lyle Lovett en Teddy Thompson, maar die zie ik nog niet zo gauw in de top 2000 komen.
Ja toen zelfs op 287quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:23 schreef cafca het volgende:
Van de mainstream hit bandjes van de afgelopen 5 jaar vind ik Imagine Dragons toch wel één van de leukste. Maar dit is wel absurd hoog ja. Vorig jaar nog hoger volgens mij
Klinkt alsof hij versneld wordt afgespeeldquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de enige en juiste versie, amice.
Vorig jaar 287 inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:23 schreef cafca het volgende:
Van de mainstream hit bandjes van de afgelopen 5 jaar vind ik Imagine Dragons toch wel één van de leukste. Maar dit is wel absurd hoog ja. Vorig jaar nog hoger volgens mij
Kom, laten we alle mensen met een foute muziekmening thuis bezoeken. Ik neem de koffie en de taart mee voor een goed gesprek.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:23 schreef nozem het volgende:
Wow, deze staat hoger dan alle drie de Smiths nummers in de lijst.
Ik voeg vaak veel Oh Ja'tjes toe aan mijn spotify.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:25 schreef Koen66 het volgende:
afgelopen dagen toch best veel nieuws horen langskomen
En dan luister ik hooguit 1/4
Probleem is dat hun singletjes vrij matig zijn. Amsterdam en Hear Me (hoewel erg Killeresque) zijn veel toffer.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:23 schreef cafca het volgende:
Moonshine drinken buiten als de warmte van de dag geweken is. Heerlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lynchburg stond al op lijstje inderdaad, Memphis nu ook, thanks. Zuid-west en Noord-west gehad afgelopen jaren, steden daar vond ik niet interessant (behalve Seattle). Echte authentieke dingen zitten toch in het midden (Alabama, Tennessee, Virginia), dus daar ga ik wel meer natuur en steden combineren
goed planquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:25 schreef djenneke het volgende:
Tijd voor nog een bakje koffie. Ik ben ook een addict
je zou verwachten dat Radio 2 hierna Rehab gezet zou hebbenquote:
Nee, die hoop heb ik reeds al lang opgegeven.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom, laten we alle mensen met een foute muziekmening thuis bezoeken. Ik neem de koffie en de taart mee voor een goed gesprek.
Maar je zou het wel een leuk concept hebben gevonden?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, die hoop heb ik reeds al lang opgegeven.
Hierna een paar addictsquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
je zou verwachten dat Radio 2 hierna Rehab gezet zou hebben
past dan wel weer bij kees keuzequote:Op vrijdag 30 december 2016 09:26 schreef JaneDoe het volgende:
een hoop pittige kapsel in het café nu
Ben je aan het werk? Soort van?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goed plan
Kijken of ik nog collega's tegenkom
dat wel jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
past dan wel weer bij kees keuze
nee en jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:27 schreef nozem het volgende:
Ligt het aan mij of is de zoekfunctie op de NPO TOP 2000 site waardeloos?
shadowmanquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is lekker, maar de stem is niet alles in deze.
Wel een stuk beter dan dat matige Everything For Free aan het begin van de week.
Ik pak gewoon het excelletje en ga dan zoeken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:27 schreef nozem het volgende:
Ligt het aan mij of is de zoekfunctie op de NPO TOP 2000 site waardeloos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |