SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
It’s coming home
DIt. Hij komt 4-0 achter en gaat dan pas darten.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barny choked en bibbert tegen Taylor. Wss gaat ie weer janken.
Ik denk niet dat Van Barneveld bang wordt van deze Taylor.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barny choked en bibbert tegen Taylor. Wss gaat ie weer janken.
Nou die eerste 4 sets 108 gemiddeld koekoekquote:Op donderdag 29 december 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Van Barneveld bang wordt van deze Taylor.
Zijn dubbels zijn zo slecht.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou die eerste 4 sets 108 gemiddeld koekoek
Wel vakerquote:Op donderdag 29 december 2016 22:59 schreef Caland het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)ndex=1&id=1012810948
Doet White daar nou een dab?
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ian White is nu mijn minst favoriete darter.
cookie vs biscuit?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:01 schreef TserrofEnoch het volgende:
In Brazilië hebben ze ook zo'n friet-patat discussie maar dan over koekje.
Neuh, staan 2 man daar mee te schrijven hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 23:01 schreef Edensnator het volgende:
Maar ze hebben sowieso nog een computer staan voor de spelers zodat ze niet hoeven te rekenen
Als iedereen dat nou even doetquote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen naar bed
all inquote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen naar bed
Taylor wilde eigenlijk niet praten over Painter. Painter praat veel tijdens de wedstrijd en het is hard work vs Kevin etc etcquote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
Taylor werd mad op Mardle bij Sky omdat Mardle vroeg wat het verschil was met zijn wedstrijd tegen Painter. Taylor zegt JIJ zou moeten weten wat Painter doet en hoe hij is, dat hoef je mij niet te vragen. Meteen mad
ik ben net thuisquote:Op donderdag 29 december 2016 23:03 schreef TserrofEnoch het volgende:
Echt voor de mensen die nu pas het topic ingelopen komen. Hoe weten jullie dat je juist nu moet inschakelen? Zappen jullie de hele tijd langs rtl7 om te kijken of MVG er al staat oid?
Die vragen de hele dag door hoe laat MvG moetquote:Op donderdag 29 december 2016 23:03 schreef TserrofEnoch het volgende:
Echt voor de mensen die nu pas het topic ingelopen komen. Hoe weten jullie dat je juist nu moet inschakelen? Zappen jullie de hele tijd langs rtl7 om te kijken of MVG er al staat oid?
Er moesten eerst biertjes worden geklaptquote:Op donderdag 29 december 2016 23:03 schreef TserrofEnoch het volgende:
Het topic binnenkomen =! Inschakelenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:03 schreef TserrofEnoch het volgende:
Tagliano stuurt een geheime DM naar iemand uit het VBL-kliekje, zo gaat het dartpijltje rollen.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:03 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat er een computer staat die de meest logische finish uitrekent voor de spelersquote:Op donderdag 29 december 2016 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neuh, staan 2 man daar mee te schrijven hoor
Absoluut nietquote:Op donderdag 29 december 2016 23:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Tagliano stuurt een geheime DM naar iemand uit het VBL-kliekje, zo gaat het dartpijltje rollen.
Kijk eens boven het podiumquote:Op donderdag 29 december 2016 23:04 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat er een computer staat die de meest logische finish uitrekent voor de spelers
Welnee joh, dat weten ze uit hun hoofdquote:Op donderdag 29 december 2016 23:04 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat er een computer staat die de meest logische finish uitrekent voor de spelers
Ik heb uit betrouwbare bron dat dit om KingRoland gaatquote:Op donderdag 29 december 2016 23:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Tagliano stuurt een geheime DM naar iemand uit het VBL-kliekje, zo gaat het dartpijltje rollen.
Laten we de discussie niet al te persoonlijk maken. Ik quote nu jou, maar geldt vanzelfsprekend voor allebeiquote:Op donderdag 29 december 2016 23:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ben jij 11 of heb jij het intellect van iemand van 11? Ben ik altijd benieuwd naar, jij bent oprecht de domste user die ik ooit op fok heb gezien.
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ben jij 11 of heb jij het intellect van iemand van 11? Ben ik altijd benieuwd naar, jij bent oprecht de domste user die ik ooit op fok heb gezien.
Stijn Vreven > Frank de Boerquote:Op donderdag 29 december 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Stijn Vreven wordt waarschijnlijk de nieuwe NAC-coach, genot.
Vrevenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kunnen ze een wigwam voor hem neerzetten in Breda.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die Stijn heten, nemen we niet serieus.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kent ze he die ouwe rellersquote:Op donderdag 29 december 2016 23:05 schreef Szura het volgende:
Fijn dat allerlei kutusers nu ook weer langskomen
EEN NEDERLANDER JAAAAAAquote:Op donderdag 29 december 2016 23:05 schreef Szura het volgende:
Dit kan heel goed kloppen.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat dit om KingRoland gaat
Wat?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wij willen namen zien.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:05 schreef Szura het volgende:
Wie staat er in je UI? Komt me zo bekend voorquote:
Wat vind jij van het feit dat Albert Rusnak mogelijk vertrekt naar de United States of America?quote:
Aly Raismanquote:Op donderdag 29 december 2016 23:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie staat er in je UI? Komt me zo bekend voor
Ik voorspel een rode kaart in de eerstvolgende wedstrijd met hem als coach.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het nodig is welquote:Op donderdag 29 december 2016 23:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jij regeert met ijzeren vuist zie ik.
Oh jaquote:
Hoeveel gemiddeld dibbes?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef luckass het volgende:
Ik heb even een reaguurder geschroeid in de pubdarts
Die gaat hij niet pakken hoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
Hahaha Taylor zegt YEAH 350 GRAND wat een moneyhoer is het he
MLS? Zoja, welke club?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat vind jij van het feit dat Albert Rusnak mogelijk vertrekt naar de United States of America?
Dat maakt mij in ieder geval erg verdrietig
Was je wel je handen?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef luckass het volgende:
Speelt toch nauwelijks, dus zo veel mogelijk vangen voor hemquote:Op donderdag 29 december 2016 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat vind jij van het feit dat Albert Rusnak mogelijk vertrekt naar de United States of America?
Dat maakt mij in ieder geval erg verdrietig
Je bent wel een beetje een pedant engnekje aan het worden sinds je naam blauw is hoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we de discussie niet al te persoonlijk maken. Ik quote nu jou, maar geldt vanzelfsprekend voor allebei
Leuk dit is geen VBLquote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef Groby het volgende:
[..]
Speelt toch nauwelijks, dus zo veel mogelijk vangen voor hem
Zelfde geldt voor Hoesen
sowquote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een pedant engnekje aan het worden sinds je naam blauw is hoor.
Dat mag je vindenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een pedant engnekje aan het worden sinds je naam blauw is hoor.
Tegen Ajax hielp hij diverse kansen om zeep.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef Groby het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Hoesen
Het schijnt dat er een concreet bod is van Real Salt Lake Cityquote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
MLS? Zoja, welke club?
Ken Rusnak niet, maar volg wel de MLS.
Zonder Rusnak kun je Groningen wel opheffenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef Groby het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Hoesen
Rusnak boeit echt helemaal niemand.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het schijnt dat er een concreet bod is van Real Salt Lake City
Voor Rusnak verwijs ik je door naar mijn UI en mijn hart
Real Salt Lake City, voor de MLS nog wel een leuk clubje ja. Zit ie wel in Utah-Mormonen-wonderland.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het schijnt dat er een concreet bod is van Real Salt Lake City
Voor Rusnak verwijs ik je door naar mijn UI en mijn hart
Je weet wel, doen Maijer het verschil niet wist tussen Webster en MvGquote:
Stop met deze actquote:Op donderdag 29 december 2016 23:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Rusnak boeit echt helemaal niemand.
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
Denk dat ik die teringhoeveelheid aan posts hier niet bij ga houden.. Tot zo!
Soms is de wereld goedquote:Op donderdag 29 december 2016 23:10 schreef Szura het volgende:
[..]
En gelukkig best een flutuur op Radio 2
Ik kan veel beterquote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef luckass het volgende:
Oke sorryquote:Op donderdag 29 december 2016 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is Allfree ouwe gek
Keep dreaming...quote:Op donderdag 29 december 2016 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze mogen beide bij mij komen liggen, het liefst tegelijk
Maar we weten dat daar de prioriteit niet ligt.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou eventueel een leuke persoonlijkheid kunnen hebben
neequote:Op donderdag 29 december 2016 23:13 schreef Paxcon het volgende:
frass zit je op mvg king of the oche?
Je moet ook naar de tv kijken, niet naar je gezinnetje.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit naar inteeltkop Vs inteeltkop te kijken.
Shht, gaat nog genoeg dartgeweld komen.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
HET DEFINITIEVE EINDE VAN HET TIJDPERK MICHAEL VAN GERWEN
shots firedquote:Op donderdag 29 december 2016 23:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je moet ook naar de tv kijken, niet naar je gezinnetje.
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
SOWquote:Op donderdag 29 december 2016 23:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent haags, ga je nog knallen op ouwejaar?quote:
Nee, jij?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent haags, ga je nog knallen op ouwejaar?
En TONZON die zelfs dan niet op een finish komtquote:
sowwwwwquote:Op donderdag 29 december 2016 23:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
walgelijke 21 score van mijn kant.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En TONZON die zelfs dan niet op een finish komt
Trollalertquote:Op donderdag 29 december 2016 23:18 schreef heywoodu het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Van Gerwen?
Gewoon laten gaan joh. Ultieme afleiding.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:19 schreef Klummie het volgende:
Je zal maar moeten schijten terwijl je daar staat.
reclamequote:Op donderdag 29 december 2016 23:19 schreef Klummie het volgende:
Je zal maar moeten schijten terwijl je daar staat.
Neequote:Op donderdag 29 december 2016 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Noobvraag (): zijn die 2 Websters familie van elkaar?
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:20 schreef Klummie het volgende:
[..]
Anders schuurt het zo bij mijn kont.
Ben jij familie van de Van Poppel wielerfamilie?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Noobvraag (): zijn die 2 Websters familie van elkaar?
Hoe is het met Simba?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij familie van de Van Poppel wielerfamilie?
Heb je hele WK niet gekeken of zoquote:Op donderdag 29 december 2016 23:21 schreef Brammess het volgende:
Zijn er eigenlijk linkshandige darters?
Komt Hans ook weer.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:21 schreef PSVCL het volgende:
Van Gerwun is geen WK darter,shoker
alleen strijden voor de nep prijzen
Grootste deel van de VBL-kliek komt alleen met RayBar hierquote:Op donderdag 29 december 2016 23:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is het hier rustig ineens. En dat met MVG
Ik kan er nu eigenlijk niet 1 bedenkenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je hele WK niet gekeken of zo
Slechts 109 gemiddeld iddquote:Op donderdag 29 december 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
voorlopig wel een matig begin van MvG
Nope, ben gewoon fan van JP...wat kon die jongen sprinten hequote:Op donderdag 29 december 2016 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij familie van de Van Poppel wielerfamilie?
James Wade, Mark Websterquote:Op donderdag 29 december 2016 23:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik kan er nu eigenlijk niet 1 bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |