Was 2 jaar geleden vooral, met Happy.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die herinner ik me oprecht niet meer.
"DE PANDA WEL"quote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die herinner ik me oprecht niet meer.
ja dat hebben wij ook al eens meegemaakt. Maar buiten dat was dat mijn favoriete poppodium.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, met altijd een enorm luidruchtig publiek...
Tof!quote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik luister nog een uurtje mee, dat is denk ik ook meteen mijn laatste uur dit jaar... morgen naar Edinburgh voor Oud en Nieuw
Tof zeg!!quote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik luister nog een uurtje mee, dat is denk ik ook meteen mijn laatste uur dit jaar... morgen naar Edinburgh voor Oud en Nieuw
Het nummer was leuk. Tot die stomme vliegmenschen ervoor zorgden dat dit overplayed werd.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef laxus13 het volgende:
Ah ik ben de enige die Overcome wel goed vind blijkbaar
Ik vind Overcome geweldig!quote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef laxus13 het volgende:
Die komt straksquote:Op donderdag 29 december 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was 2 jaar geleden vooral, met Happy.
Vorig jaar had je die reclame met Driving Home For Christmas. En ik vind het al zo'n kutnummer. Hopelijk komt ie vannacht
Ik vind hem ook wel te doen. Zelfs de versie met George W er doorheen.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef laxus13 het volgende:
Dan heb je pech, die komt straksquote:Op donderdag 29 december 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar had je die reclame met Driving Home For Christmas. En ik vind het al zo'n kutnummer. Hopelijk komt ie vannacht
True, maar voor veel nummers kan ik mij nog voorstellen dat mensen die kiezen omdat het muziekaal goed in elkaar zit ofzo..quote:Op donderdag 29 december 2016 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor de hele lijst?
Dit uurquote:Op donderdag 29 december 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja niet zoals wij dat beleefd hebben, maar er zal vast over een aantal jaren ook een sfeer zijn die kenmerkend wordt.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
TivoliVredenburg is erg mooi, maar die sfeer komt nooit meer terug.
Nice! Edinburgh is een hele mooie stad, vooral in de donkere maanden.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Check.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:03 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand hier gelukkig getrouwd ?
Het was toch wel een beetje het begin van het einde voor Live, die plaat...quote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef laxus13 het volgende:
Hoe kan je nou "gelukkig" getrouwd zijn?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:03 schreef het_fokschaap het volgende:
Dat is in het nieuwe Tivoli nog steeds zo.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, met altijd een enorm luidruchtig publiek...
Bedankt Hans.quote:
Nee, ik vind het ook niet zo slecht als sommige anderen hier.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef laxus13 het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:03 schreef het_fokschaap het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |