Jaloersquote:Op donderdag 29 december 2016 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dag Bugno.
Man on the Moon is vooral live geweldig.Op plaat vind ik vind het minder.
Jij ook emotionele herinneringen aan?quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:53 schreef Bugno het volgende:
Ik vast afscheid nemenMorgen meld ik me wel weer ergens ...
Geniet nog even! Vrij matige uurtjes op komst trouwens...al mis ik Man on the Moon
Heel erg ja.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je ziet wat je allemaal gemist hebt en dan denkt kut.
Ieder jaar weer...quote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je ziet wat je allemaal gemist hebt en dan denkt kut.
Jaquote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
King of the limbs? Daar staat wel Lotus Flower op en seperatorquote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minste naast Pablo en die ene LP waarvan ik de naam steeds vergeet, LP8
Ik ben meer van de gitarenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind jij Kid A en A moon shaped pool niet goed?
Auw, sterkte!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een vriend van me is een paar weken geleden overleden. Deze werd gedraaid tijdens de crematieOverigens ook Drive van R.E.M., een van mijn favoriete nummers
Eens, ik vermoed dat de ranking iets met nostalgische gevoelens te maken heeft voor de meeste..quote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef hhh38 het volgende:
Dit vind ik het meest overrated nummer ooit denk ik
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik sta ook elke dag later op dan ik van plan was
Dit is ook gewoon nostalgiequote:Op donderdag 29 december 2016 22:56 schreef matthijst het volgende:
Playbackshow op de basisschoolmuziek.
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een vriend van me is een paar weken geleden overleden. Deze werd gedraaid tijdens de crematieOverigens ook Drive van R.E.M., een van mijn favoriete nummers
Ik las het. Heftig zeg...quote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh, maar ik vind die verhalen van Stassen wel echt iets te dik aangezet elke keer, die probeert alles maar te duidenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
je hebt liever iets vrouwelijkers?
Dat geldt toch voor de hele lijst?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:56 schreef Akilla het volgende:
[..]
Eens, ik vermoed dat de ranking iets met nostalgische gevoelens te maken heeft voor de meeste..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |