quote:Op donderdag 29 december 2016 22:52 schreef MaJo het volgende:
Wanneer komt You can go your own way van FM? Die trek ik momenteel even niet ben ik bang
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:53 schreef Bugno het volgende:
Ik vast afscheid nemenMorgen meld ik me wel weer ergens ...
Geniet nog even! Vrij matige uurtjes op komst trouwens...al mis ik Man on the Moon
HTTF Is ook goudquote:Op donderdag 29 december 2016 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
En Kid A en A moon shaped pool
Vind jij Kid A en A moon shaped pool niet goed?quote:
546quote:
Dat zijn nou de betere verhalenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een verhaaltje over Sweet Caroline. Ik ben dol op verhaaltjes.
De Boston Red Sox zingen dit nummer altijd bij thuiswedstrijden en hun aartsrivaal, de New York Yankees verafschuwd het daarom.
In de week na de bomaanslag bij de marathon in Boston speelden de Red Sox in New York. De Yankees fans brachten tijdens de wedstrijd een spontaan eerbetoon aan de hele stad Boston door Sweet Caroline te zingen.
Een mooie reminder dat sommige dingen belangrijker zijn dan rivaliteit in sport.
Geniet nog even! Vrij matige uurtjes op komst trouwens...al mis ik Man on the Moon
Daarvoor zit ik te ver van het uitvak vandaanquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:52 schreef MaJo het volgende:
Wanneer komt You can go your own way van FM? Die trek ik momenteel even niet ben ik bang
Dag Bugno.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:53 schreef Bugno het volgende:
vind ik iets minder om eerlijk te zijn.quote:
Een vriend van me is een paar weken geleden overleden. Deze werd gedraaid tijdens de crematiequote:
quote:
Minste naast Pablo en die ene LP waarvan ik de naam steeds vergeet, LP8quote:Op donderdag 29 december 2016 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind ik iets minder om eerlijk te zijn.
Die man moet je houden!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zijn nou de betere verhalen
Leuk zo'n Amerikaanse sportfan, mijn man kijkt ook altijd basketbal enzo
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een vriend van me is een paar weken geleden overleden. Deze werd gedraaid tijdens de crematieOverigens ook Drive van R.E.M., een van mijn favoriete nummers
Blijft lekkerquote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Deze sla ik ff over. Zo vaak gehoord...
Och jeetjequote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een vriend van me is een paar weken geleden overleden. Deze werd gedraaid tijdens de crematieOverigens ook Drive van R.E.M., een van mijn favoriete nummers
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben trouwens wel een beetje klaar met Stassen qua pathetisch geneuzel... Roodbeen is prima om naar te luisteren maar mét beeld vind ik 'm teveel een mannetje
je hebt liever iets vrouwelijkers?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben trouwens wel een beetje klaar met Stassen qua pathetisch geneuzel... Roodbeen is prima om naar te luisteren maar mét beeld vind ik 'm teveel een mannetje
Besefte ik later maar aanpassen heeft hier geen zin omdat het zo snel gaatquote:
Oei, sterkte ermeequote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je 12 bent ja.quote:
Vaak. Heel Vaakquote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je ziet wat je allemaal gemist hebt en dan denkt kut.
Jep had ik ookquote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je ziet wat je allemaal gemist hebt en dan denkt kut.
Elke ochtend als ik opsta.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |