Hoezo?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:52 schreef MaJo het volgende:
Wanneer komt You can go your own way van FM? Die trek ik momenteel even niet ben ik bang
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een verhaaltje over Sweet Caroline. Ik ben dol op verhaaltjes.
De Boston Red Sox zingen dit nummer altijd bij thuiswedstrijden en hun aartsrivaal, de New York Yankees verafschuwd het daarom.
In de week na de bomaanslag bij de marathon in Boston speelden de Red Sox in New York. De Yankees fans brachten tijdens de wedstrijd een spontaan eerbetoon aan de hele stad Boston door Sweet Caroline te zingen.
Een mooie reminder dat sommige dingen belangrijker zijn dan rivaliteit in sport.
Normaal gesproken zijn hoogste... prachtig liedquote:
Uiteraardquote:
Wat een mooi verhaaltje.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
De Boston Red Sox zingen dit nummer altijd bij thuiswedstrijden en hun aartsrivaal, de New York Yankees verafschuwd het daarom.
In de week na de bomaanslag bij de marathon in Boston speelden de Red Sox in New York. De Yankees fans brachten tijdens de wedstrijd een spontaan eerbetoon aan de hele stad Boston door Sweet Caroline te zingen.
Een mooie reminder dat sommige dingen belangrijker zijn dan rivaliteit in sport.
Fantastische plaatquote:Op donderdag 29 december 2016 22:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is idd de uitzondering
Is al geweest volgens mij, vind ik de mooistequote:
Dat kan ik me voorstellen. Ik hoop alleen niet dat we zometeen het café mee horen zingen. Dat geeft nu net niet die sfeer.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:52 schreef Bos81 het volgende:
Een vol uitvak met Manchester United supporters dit horen zingen. Dat geeft echt kippenvel
Het is Go Your Own Wayquote:Op donderdag 29 december 2016 22:52 schreef MaJo het volgende:
Wanneer komt You can go your own way van FM? Die trek ik momenteel even niet ben ik bang
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Normaal gesproken zijn hoogste... prachtig lied
En spuug ook waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:52 schreef Bos81 het volgende:
Een vol uitvak met Manchester United supporters dit horen zingen. Dat geeft echt kippenvel
Ja mooi verhaaltje blijft datquote:Op donderdag 29 december 2016 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:53 schreef Bugno het volgende:
Ik vast afscheid nemenMorgen meld ik me wel weer ergens ...
Geniet nog even! Vrij matige uurtjes op komst trouwens...al mis ik Man on the Moon
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:53 schreef Bugno het volgende:
Ik vast afscheid nemenMorgen meld ik me wel weer ergens ...
Geniet nog even! Vrij matige uurtjes op komst trouwens...al mis ik Man on the Moon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |