quote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
De hele sfeer van het nummer, de stem van Herman van Veen en de tekst. Alles eigenlijk. Niet dat ik het een slecht nummer vind, maar het roept gewoon verkeerde emoties bij me op.
Snap jij het nogquote:
Volgens mij roept het precies de goede emoties op, maar kan je deze niet waarderen.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
De hele sfeer van het nummer, de stem van Herman van Veen en de tekst. Alles eigenlijk. Niet dat ik het een slecht nummer vind, maar het roept gewoon verkeerde emoties bij me op.
Marketingstunt of troefkaart is het gepaste woord, jaquote:
Spitter petter paterquote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef MaJo het volgende:
Hij klinkt altijd alsof hij moet poepen
Ik vind het vooral lang duren. Voor even gaat het wel.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind dit nummer saai. Heel saai.
Dat zal wel lukken, schat ik in.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij uit de publiciteit blijft voor de rest van zijn leven vind ik het allemaal prima.
Ik versta Vlaams ook. Dat wil niet zeggen dat het onder de categorie Nederlands hoeft te vallen...quote:
Troefkaart had ik al wel een paar keer langs zien komen, marketingstunt nog niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marketingstunt of troefkaart is het gepaste woord, ja
En toch zal Coldplay nooit dit niveau halenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Godverdomme dit was wel een zaadplaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |