SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!![]()
9 januari Lakeside met ouwe breiende oma's in zaalquote:Op donderdag 29 december 2016 22:04 schreef Coco98 het volgende:
Wanneer is er weer darts na dit toernooi?
Hopelijk ook Kedbie.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
We wachten allemaal op Duzza bij Q-school
In de harses van een gemiddelde Belg wordt er inderdaad zo gedachtquote:Op donderdag 29 december 2016 22:05 schreef Szura het volgende:
Maar Kim won de eerste leg dus is hij de morele winnaar.
HOOOOO GENOT.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft volgens mij al tourkaart na winnen van Youth Final
Moet ie serieus Q-school doen?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
We wachten allemaal op Duzza bij Q-school
Q-School krijg je niet voor de gein.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moet ie serieus Q-school doen?
Natuurlijk, lekker 280 pond aftikken voor 4 dagenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moet ie serieus Q-school doen?
Wie?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Razma schijnt ook een poging te gaan wagen. Wat is je eerste reactie?
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:08 schreef polderturk het volgende:
VIESDIK VLAG VAN FOKKER GESPOT !!!
Sinds Benito van de Pas smerig loopt te schroeien, houd ik me gedeisd.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Razma schijnt ook een poging te gaan wagen. Wat is je eerste reactie?
Ik heb voor niemand een speciale folder, laat staan voor Co Jr Stompé.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij ook een speciale folder voor Co Stompe Jr.?
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb voor niemand een speciale folder, laat staan voor Co Jr Stompé.
Hier wel een dansende Co Jr, mocht je dat believen:
We zagen net jouw vlagquote:Op donderdag 29 december 2016 22:09 schreef mabo11 het volgende:
Nice!! Weddenschappen lopen niet zo heel goed. 180 euro totaal ingezet op meeste 180 wright white, meeste 180 v gerwen, huybrechts to win, en 9darter vnv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |