Op het moment dat hij een dartpijl gooit is hij een darter.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als Balotelli een darter is dan ja.
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als Balotelli een darter is dan ja.
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die komt alleen wanneer MvG moet en dan roepen dat Taylor zo goed is en MvG slecht
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
FMD vertoont zich alleen tijdens een potje van MvG
ich soll nicht rauchen und trinkenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan dit soort finishes weet je dat het bij Taylor goed zit.
Ich mach mir keine sorgen.
Koos heeft nu kaal haar.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik die linkergast was, liet ik mij op latere leeftijd alsnog adopteren.
Ich werdequote:Op donderdag 29 december 2016 21:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
ich soll nicht rauchen und trinken
Soms had ik liever gehad dat niet Hankey die tia had gekregenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan dit soort finishes weet je dat het bij Taylor goed zit.
Ich mach mir keine sorgen.
Fans? Volgens mij willen velen gewoon exit Kim en BARNEY - Taylor.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik snap Nederlandse Taylor-fans niet zo. Of het moet zijn dat je al fan van hem was voor hij domineerde. Zelf ben ik ergens na de milleniawisseling bij de Barney Army gegaan. Dus misschien wil ik het ook niet begrijpen.
Hij kopieert Van Gerwen. Nu nog wat kilo's vreten.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Koos heeft nu kaal haar.
[ afbeelding ]
Klagen over Phil en dan bij de Barney Army zittenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik snap Nederlandse Taylor-fans niet zo. Of het moet zijn dat je al fan van hem was voor hij domineerde. Zelf ben ik ergens na de milleniawisseling bij de Barney Army gegaan. Dus misschien wil ik het ook niet begrijpen.
Heeft hij de bouw niet voorquote:Op donderdag 29 december 2016 21:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hij kopieert Van Gerwen. Nu nog wat kilo's vreten.
En de nek van Scholtenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Koos heeft nu kaal haar.
[ afbeelding ]
Ziet er zowaar niet slecht uit. Of nouja, vrij normaal. Staat hem wel goed eigenlijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Koos heeft nu kaal haar.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |