Dat ie overdreven juicht.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat zeggen ze? Ik zit Sky te kijken
Wade is baasquote:
Goed bedrag.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
Zelfde als de eerste Star Wars LEGO. Ik had dat vliegtuig. Zag hem laatst op CataWiki compleet in doos voor 4.000 euro weggaan. Ik kon wel janken
En is ook geen domme jongen ofzoquote:Op donderdag 29 december 2016 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wade is baasDie man is ten minste eerlijk over hoe hij naar zijn collega's kijkt. Weet ook altijd wel negatief punt te vinden
Verstandige jongen, gaat ver komen.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Boom heeft vanmiddag dus het darten en niet het veldrijden gevolgd.
Nee man, dan minacht je je eigen sport.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Verstandige jongen, gaat ver komen.
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ben zelf ook 23, maar heb het idee dat ik bekender met die oudere dingen ben dan jij. Zoals Beetlebots en dergelijke.
En loopt er altijd netjes verzorgd bijquote:Op donderdag 29 december 2016 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En is ook geen domme jongen ofzoRecht voor zn raap, altijd correct
Idd.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:33 schreef BB-King het volgende:
Waar is die vriendin van Kim gebleven. Heel het toernooi niet gezien.
En ik dacht meh die Sammy maar is gewoon een hele leuke meidquote:Op donderdag 29 december 2016 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En loopt er altijd netjes verzorgd bijOok gewoon een leuke vrouw erbij
Je klinkt wel als polderturk. Die wou Kim bijna een Nederlander gaan noemenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
Kom op Nederlandstalige geweldenaar maak je taalgenoten trotst!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |