Was vorige keer al erg close 4-3 dusjaquote:Op donderdag 29 december 2016 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben voor Kimmy. Denk dat ie ook prima kans maakt btw.
Ik wil RvB-Taylor zien morgenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben voor Kimmy. Denk dat ie ook prima kans maakt btw.
Die ga je allemaal sowieso wel krijgenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nah. Ik kijkt meer uit naar potjes van Gary, MvG en Wright als die tegen elkaar moeten.
Dat ie overdreven juicht.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat zeggen ze? Ik zit Sky te kijken
Wade is baasquote:
Goed bedrag.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
Zelfde als de eerste Star Wars LEGO. Ik had dat vliegtuig. Zag hem laatst op CataWiki compleet in doos voor 4.000 euro weggaan. Ik kon wel janken
En is ook geen domme jongen ofzoquote:Op donderdag 29 december 2016 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wade is baasDie man is ten minste eerlijk over hoe hij naar zijn collega's kijkt. Weet ook altijd wel negatief punt te vinden
Verstandige jongen, gaat ver komen.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Boom heeft vanmiddag dus het darten en niet het veldrijden gevolgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |