Wat jij en ik kennen die Power Rangers dat is tot seizoen 8 of 9 dus dat zit wel snorquote:Op donderdag 29 december 2016 21:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Yeah. Al vind ik het wel minder dan de eerste uit de jaren 90.
Ben zelf ook 23, maar heb het idee dat ik bekender met die oudere dingen ben dan jij. Zoals Beetlebots en dergelijke.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
23 en die series zijn nog steeds leuk om te kijken.
Check Shin Chan nog maar eens
Ik wel. Poppetjes gaan voor 2.000 de stuk minimaal en als je er dan 50 hebt reken ff uit.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap die verzameldrift nooit zo.
In een wedstrijd waarin een even aantal sets gewonnen moet worden zou ik de bull weggeven, kun je meteen een set afpakken of anders de hele wedstrijd op de bagagedrager.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Huybrechts mag de wedstrijd beginnen.
#Mindgames.
Was vorige keer al erg close 4-3 dusjaquote:Op donderdag 29 december 2016 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben voor Kimmy. Denk dat ie ook prima kans maakt btw.
Ik wil RvB-Taylor zien morgenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben voor Kimmy. Denk dat ie ook prima kans maakt btw.
Die ga je allemaal sowieso wel krijgenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nah. Ik kijkt meer uit naar potjes van Gary, MvG en Wright als die tegen elkaar moeten.
Dat ie overdreven juicht.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat zeggen ze? Ik zit Sky te kijken
Wade is baasquote:
Goed bedrag.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
Zelfde als de eerste Star Wars LEGO. Ik had dat vliegtuig. Zag hem laatst op CataWiki compleet in doos voor 4.000 euro weggaan. Ik kon wel janken
En is ook geen domme jongen ofzoquote:Op donderdag 29 december 2016 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wade is baasDie man is ten minste eerlijk over hoe hij naar zijn collega's kijkt. Weet ook altijd wel negatief punt te vinden
Verstandige jongen, gaat ver komen.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Boom heeft vanmiddag dus het darten en niet het veldrijden gevolgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |