bij jou en mij, maar ik weet zeker dat de meeste mensen die stemmen die nummers niet kennen.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoppípolla is toch wel vrij bekend? Net als Fake Empire.
Waar is die lijst? Ik wil Jerusalem van Alpha Blondie eropquote:
Bij ons is het meer een afglijdende schaal. Mijn oma was heel opgeruimd, mijn moeder ook, ik een stuk minder, bij Senna is er niks overquote:Op donderdag 29 december 2016 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die gedachte hand ik niet als ik naar mezelf kijk. Meestal slaat het een generatie over. Mijn moeder is ook heel opgeruimd. Mijn oma was dat niet en ik ben dat ook niet. Al is het niet meer zo erg als het geweest is.
just give me a reason is erg mooi.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind Pink zeer oke. Dear mr president, Family Portrait en voornamelijk Just give me a reason vind ik zeer prettig. Deze matig
Ik sluit het niet uit, maar dan nog vind ik 1864 wel een mooiere positie ervoor.quote:
Sigur Ros hoort niet in de top 2000quote:Op donderdag 29 december 2016 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij jou en mij, maar ik weet zeker dat de meeste mensen die stemmen die nummers niet kennen.
Persoonlijk vind ik Sigur Ros echt leuke muziek, maar niet voor de top 2000. The National vind ik overrated. Maar mijn persoonlijke mening staat hier even los van.
Het is maar goed dat R_R er niet is.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sigur Ros hoort niet in de top 2000
groetjes een fan
Erase/Rewind vind ik leukerquote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:34 schreef nozem het volgende:
Doet wel een geweldige Jimi Hendrix.. sjonge wat een gitarist is dat!
Zijn eigen werk is niet erg memorabel..![]()
Hallo trouwens, ik voelde door dit topic weer even de behoefte om in te loggen.
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Bij ons is het meer een afglijdende schaal. Mijn oma was heel opgeruimd, mijn moeder ook, ik een stuk minder, bij Senna is er niks over
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:34 schreef nozem het volgende:
dat zeg ikquote:Op donderdag 29 december 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sigur Ros hoort niet in de top 2000
groetjes een fan
welkomquote:Op donderdag 29 december 2016 20:34 schreef nozem het volgende:
Live in LA kijken. Die gitaar solo's zijn te goedquote:Op donderdag 29 december 2016 20:34 schreef nozem het volgende:
Wat Diaan hier zegt.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
Het is de eerste keer dat ik dit nummer hoor. Ik wil het graag daarbij laten.
Waarheden hierquote:Op donderdag 29 december 2016 20:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Live in LA kijken. Die gitaar solo's zijn te goed
MFG is idd een grotere hit geweest, dat klopt. Lovefool zou als je naar de hits kijkt ook nog kunnen.quote:
Volgend jaar dus niet zo vaak naar de top2000 luisterenquote:Op donderdag 29 december 2016 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
Het is de eerste keer dat ik dit nummer hoor. Ik wil het graag daarbij laten.
Hier is mijn lijst:quote:Op donderdag 29 december 2016 20:33 schreef Bugno het volgende:
[..]
Waar is die lijst? Ik wil Jerusalem van Alpha Blondie erop
True, maar Game is toch echt een mega mega hit geweestquote:
Dat is geen optie met peaceman in huis. Maar ik kan wel dat nummer ontwijken natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgend jaar dus niet zo vaak naar de top2000 luisteren
Een plaat voor z'n kop had 'ie al...quote:Op donderdag 29 december 2016 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vind ik ook minder van de Beatles, beetje gezeik met al die strijkertjes als je het mij vraagt
offtopic: waarom heeft Peter Wright een schaakbord op zijn kop?
Ga ik doen! Maar niet nu.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Live in LA kijken. Die gitaar solo's zijn te goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |