Wil je soms mijn beenharen hebben voor een pruik?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godverdetievus hey... dit is echt iet zo leuk van je
hnngquote:Op donderdag 29 december 2016 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
warme pecans op je ben en jerry mikken is fokking kapot munchie killing awesome.
we hebben het ook over vruchtenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:31 schreef Remqo het volgende:
Beetje flauw om over noten te praten waar 2Nutz niet bij zit
Moest je er nog een keer om lachen?quote:
Ik vind het vooral sneu voor jou, gezien je geen noten hebtquote:Op donderdag 29 december 2016 21:31 schreef Remqo het volgende:
Beetje flauw om over noten te praten waar 2Nutz niet bij zit
Het gaat wel goed hoor, heb nog kaas liggenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu voor jou, gezien je geen noten hebt
haha piemelbriequote:Op donderdag 29 december 2016 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het gaat wel goed hoor, heb nog kaas liggen
nee, je snapt hem niet, ik bedoelde met noten ballen, snap je, ik maakte een grapje... zo van.. jij hebt geen ballen, snap jequote:Op donderdag 29 december 2016 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het gaat wel goed hoor, heb nog kaas liggen
o ken ik nie man. klap alleen hazequote:Op donderdag 29 december 2016 21:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
critikal volgensmij. Was de cheapste bij mijn shop. 1,8 voor 15eks.
haha jaquote:Op donderdag 29 december 2016 21:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moest je er nog een keer om lachen?
M'n zakje noten waren op, dus ik had nu trek in kaas snap je....quote:Op donderdag 29 december 2016 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, je snapt hem niet, ik bedoelde met noten ballen, snap je, ik maakte een grapje... zo van.. jij hebt geen ballen, snap je
ahahaha
haha
ksc referencequote:Op donderdag 29 december 2016 21:34 schreef PeZu het volgende:
Ok gaatvdus nu macademias in de oven gooien en ze door de one sweet world mikken #alliwamtforchristmassisadoublebypass
Haha, WCH heeft krenten als ballenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:37 schreef Kurovski het volgende:
* Kurovski mompelt iets over verschrompelde noten.
kun je dat vapen? die hasj?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:38 schreef PeZu het volgende:
Og kush thans
So wat kauwgom hasj erbij
Ben jij soms de nieuwe Aberella?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:38 schreef supersof het volgende:
Ik ben nu bij een vriendin en ik lig onder een dekentje met een kat op mijn schoot maar ik moet zo naar de bushalte en het is zo koud
WCH is sws een verschrompelde krentenbolquote:Op donderdag 29 december 2016 21:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, WCH heeft krenten als ballen
zal je wel warm houden met vunzige dm'squote:Op donderdag 29 december 2016 21:38 schreef supersof het volgende:
Ik ben nu bij een vriendin en ik lig onder een dekentje met een kat op mijn schoot maar ik moet zo naar de bushalte en het is zo koud
Fris inderdaad vandaag.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:38 schreef supersof het volgende:
Pussy.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:38 schreef supersof het volgende:
yessurquote:
je moet variėren man. Elke strain is lekker, maar smaak en high kan erg verschillen.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:37 schreef Drug het volgende:
[..]
o ken ik nie man. klap alleen haze
nee ben gewoon sofquote:
Waar is ze nou toch?quote:
mmm ja leukquote:Op donderdag 29 december 2016 21:40 schreef Drug het volgende:
[..]
zal je wel warm houden met vunzige dm's
In Arnhem was het lekker vandaag, zonnetje scheen. Hier in den Bosch mistig en koudquote:
sativa>indicaquote:Op donderdag 29 december 2016 21:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
je moet variėren man. Elke strain is lekker, maar smaak en high kan erg verschillen.
Precies. Chinese knoflook gekocht vandaag. Wordt helemaal prima met Iers draadjesvlees morgen.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
je moet variėren man. Elke strain is lekker, maar smaak en high kan erg verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |