nee ik loogquote:Op donderdag 29 december 2016 21:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je dat ook nog, vunzige inktvis!
Hoe ziet een walnotenboom er uit?quote:
Oquote:Op donderdag 29 december 2016 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe even normaal wil je, ik heb ook gevoelens he
Beetje zoals WCH's kop. Kaal en weerspiegelend.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe ziet een walnotenboom er uit?
ja weet k nog steeds nie andersquote:Op donderdag 29 december 2016 21:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe ziet een walnotenboom er uit?
Ik vind eikels met hoedje lekkerquote:Op donderdag 29 december 2016 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
de meeste noten zijn vruchten eigelijk walnoot ook, pinda cashew idem
Tamme kastanje, beukennootje, eikel en hazelnoot zijn bv echte noten
Dan zeg ik hazel anders macademia
Dat wist ikquote:
pro tip: nootjes voor het nuttigen even opwarmen in de oven omnomnom warme nootjes delightquote:
agenten?quote:
hehehquote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:25 schreef Drug het volgende:
My daughter asked me, "Daddy, if I had some nuts hanging on the wall, what would they be?"
And I said, "Darling, those would be walnuts".
Then she asked, "Daddy, if I had some nuts on my chest, would those be chestnuts?"
And I said, "Hell yea".
Then she said, "Well Daddy, if I had nuts under my chin would those be chinnuts?"
And I said, "HELL NO BITCH then you'd have a dick in yo mouth".
godverdetievus hey... dit is echt iet zo leuk van jequote:Op donderdag 29 december 2016 21:24 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Beetje zoals WCH's kop. Kaal en weerspiegelend.
ait goeiequote:Op donderdag 29 december 2016 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
pro tip: nootjes voor het nuttigen even opwarmen in de oven omnomnom warme nootjes delight
warme pecans op je ben en jerry mikken is fokking kapot munchie killing awesome.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |