quote:
Waarom doe je dat nouquote:Op donderdag 29 december 2016 20:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie
weenie maar ik wil sws bij die shitzijnquote:Op donderdag 29 december 2016 21:06 schreef Drug het volgende:
wie zou winnen als ash en dima gingen matte?
Ash breakt hem bafquote:Op donderdag 29 december 2016 21:06 schreef Drug het volgende:
ash die steekt zichzelf neer met een passerquote:Op donderdag 29 december 2016 21:06 schreef Drug het volgende:
ja, zoals zien dat je kinderen geen sociaal experiment zijn en ze naar een andere school sturen als ze dat graag willen ook al heeft rechts nederland dan een dingetje om nog jaaaaren over door te blijven miepenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik verzin het niet he, het is gewoon zo gebeurd, ik vind het prima dat je idealen hebt, echt, maar je moet ook realistisch zijn...
Het verschil is dat Ash zich als mongooltje voordoet, mss in de praktijk ook, dat zou kunnenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ash die steekt zichzelf neer met een passer
watquote:Op donderdag 29 december 2016 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
zij wilde het, niet haar kinderen hequote:Op donderdag 29 december 2016 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, zoals zien dat je kinderen geen sociaal experiment zijn en ze naar een andere school sturen als ze dat graag willen ook al heeft rechts nederland dan een dingetje om nog jaaaaren over door te blijven miepen
ash heeft in dat scenario toch niet gewonne?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
Als een 4 jarige wist ik precies naar welke school ik wilde.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zij wilde het, niet haar kinderen he
ik zie het zo voor me, ash is dan gus van bb, en jij je uiquote:
ooh jawelquote:Op donderdag 29 december 2016 21:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ash heeft in dat scenario toch niet gewonne?
nee jij werd opgehaald in een busje, lieg nou nietquote:Op donderdag 29 december 2016 21:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als een 4 jarige wist ik precies naar welke school ik wilde.
Ik werd ook maar gestuurd
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:11 schreef HPLC het volgende:
Ash laat Mike gewoon zijn vuile werk opknappen
Wat speciaalquote:Op donderdag 29 december 2016 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee jij werd opgehaald in een busje, lieg nou niet
Wij nietquote:Op donderdag 29 december 2016 21:12 schreef Mozy het volgende:
Tijd voor die wierie. Hoop dat ik nog terugkom.
Ja, zij wilde haar kinderen graag op een zwarte school doen idd. En haalde ze er weer af toen het allemaal niet zo fantastisch ging.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zij wilde het, niet haar kinderen he
geniet gquote:Op donderdag 29 december 2016 21:12 schreef Mozy het volgende:
Tijd voor die wierie. Hoop dat ik nog terugkom.
0 euroquote:Op donderdag 29 december 2016 21:13 schreef Drug het volgende:
voor welk bedrag zou je een wildvreemde doden?
¤3,95quote:Op donderdag 29 december 2016 21:13 schreef Drug het volgende:
Het was een ritje van 10 seconden, zelfs het lopen naar de parkeerplaats was langer lopen dan naar schoolquote:Op donderdag 29 december 2016 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee jij werd opgehaald in een busje, lieg nou niet
Niet kortgeleden vegan geworden?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik nies mij ook de tering vandaag.
voor niks als het moetquote:Op donderdag 29 december 2016 21:13 schreef Drug het volgende:
Oh ja die. Zou echt hard huilen danquote:
2nutzquote:
10 seconden lopen voor een normaal mens ja, jij deed er een half uurtje over toch?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was een ritje van 10 seconden, zelfs het lopen naar de parkeerplaats was langer lopen dan naar school
Nitraten zijn zo 2001.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |