quote:
zelf sabotage weerquote:Op donderdag 29 december 2016 20:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Krijg een appje van die dame van gisteren of ik vanavond wil afspreken... hmm.. ik heb teruggeschreven dat ik denk dat het niets gaat worden qua relatie. Ben benieuwd naar haar reactie
Nou ja, weet i niet, het is een experiment dat ze de rest van hyet land wel aan wil doen toch?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:00 schreef deadprez het volgende:
maar het zou niet echt beter zijn geweest als ze die kinderen daar tegen hun zin had laten zitten en er een sociaal experiment van te maken
Halalsemaquote:Op donderdag 29 december 2016 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, het is een manier van linkse propaganda, tuig
http://www.telegraaf.nl/b(...)zwarte_school__.html
maar met link, om je vuige werkschuwe vriendjes in het juiste daglicht te plaatsen
Je moederquote:Op donderdag 29 december 2016 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb 3 flessen wijn
wie heeft zin in zuipen
hoezo wil ze dat? selk beleid heeft zij gemaakt dat hiertoe leidt?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja, weet i niet, het is een experiment dat ze de rest van hyet land wel aan wil doen toch?
wat voor wijnquote:Op donderdag 29 december 2016 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb 3 flessen wijn
wie heeft zin in zuipen
nielsquote:Op donderdag 29 december 2016 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb 3 flessen wijn
wie heeft zin in zuipen
Wat, scholen meer gemixt laten worden? Oh noes, teh horrorquote:Op donderdag 29 december 2016 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja, weet i niet, het is een experiment dat ze de rest van hyet land wel aan wil doen toch?
Neh lijkt me niks. Doe mij maar bierquote:Op donderdag 29 december 2016 21:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik weet neit man
iets met elderflower mint galileo noordkaap nog iets en nog een andere
nee valt best mee, maar blijkbaar was het voor haar ondragelijk om te zienquote:Op donderdag 29 december 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat, scholen meer gemixt laten worden? Oh noes, teh horror
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee valt best mee, maar blijkbaar was het voor haar ondragelijk om te zien
indien dat verplicht is wel, scheiding tussen ariers en magrebijnen.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat, scholen meer gemixt laten worden? Oh noes, teh horror
ash hjbquote:Op donderdag 29 december 2016 21:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
indien dat verplicht is wel, scheiding tussen ariers en magrebijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |