Wil je soms mijn beenharen hebben voor een pruik?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godverdetievus hey... dit is echt iet zo leuk van je
hnngquote:Op donderdag 29 december 2016 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
warme pecans op je ben en jerry mikken is fokking kapot munchie killing awesome.
we hebben het ook over vruchtenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:31 schreef Remqo het volgende:
Beetje flauw om over noten te praten waar 2Nutz niet bij zit
Moest je er nog een keer om lachen?quote:
Ik vind het vooral sneu voor jou, gezien je geen noten hebtquote:Op donderdag 29 december 2016 21:31 schreef Remqo het volgende:
Beetje flauw om over noten te praten waar 2Nutz niet bij zit
Het gaat wel goed hoor, heb nog kaas liggenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu voor jou, gezien je geen noten hebt
haha piemelbriequote:Op donderdag 29 december 2016 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het gaat wel goed hoor, heb nog kaas liggen
nee, je snapt hem niet, ik bedoelde met noten ballen, snap je, ik maakte een grapje... zo van.. jij hebt geen ballen, snap jequote:Op donderdag 29 december 2016 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het gaat wel goed hoor, heb nog kaas liggen
o ken ik nie man. klap alleen hazequote:Op donderdag 29 december 2016 21:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
critikal volgensmij. Was de cheapste bij mijn shop. 1,8 voor 15eks.
haha jaquote:Op donderdag 29 december 2016 21:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moest je er nog een keer om lachen?
M'n zakje noten waren op, dus ik had nu trek in kaas snap je....quote:Op donderdag 29 december 2016 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, je snapt hem niet, ik bedoelde met noten ballen, snap je, ik maakte een grapje... zo van.. jij hebt geen ballen, snap je
ahahaha
haha
ksc referencequote:Op donderdag 29 december 2016 21:34 schreef PeZu het volgende:
Ok gaatvdus nu macademias in de oven gooien en ze door de one sweet world mikken #alliwamtforchristmassisadoublebypass
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |