Earrings, GNR, Art Garfunkel. Dat was het wel ja.quote:
<Mn vader zat meer aan de prog. Maar was ook erkend Dire Straits-fan, waardoor ik jaren heb gedacht dat dat met afstand de beste band ooit was.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn moeder hield ontzettend van prog en mijn vader vooral van soul, maar die overleed vrij vroeg dus niet veel van meegekregen. Eigenlijk heb ik vrijwel alles zelf ontdekt, op wat prog na.
Zelf gemaakt, bij de vreetschuur of gebracht met het scootertje?quote:Op donderdag 29 december 2016 17:57 schreef Cee het volgende:
622 vorig jaar nog op gestemd, verder een niet echt boeiend uurtje. Ik ga me zo volproppen met sushi.
Ik dacht dat van Led Zepquote:Op donderdag 29 december 2016 17:57 schreef Bugno het volgende:
[..]
<Mn vader zat meer aan de prog. Maar was ook erkend Dire Straits-fan, waardoor ik jaren heb gedacht dat dat met afstand de beste band ooit was.
Van '82 dus zo ongeveer. Geboren midden in mijn highlight tijd qua muziek.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 29 december 2016 17:57 schreef Cee het volgende:
622 vorig jaar nog op gestemd, verder een niet echt boeiend uurtje. Ik ga me zo volproppen met sushi.
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
81-82-83-84 waren de beste muziekjaren.
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:57 schreef Cee het volgende:
I love it when a plan comes togetherquote:Op donderdag 29 december 2016 17:58 schreef het_fokschaap het volgende:
ik kijk wel uit naar de tune van the A-team in het volgende uurtje
[ afbeelding ]
Vreetschuur!quote:Op donderdag 29 december 2016 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelf gemaakt, bij de vreetschuur of gebracht met het scootertje?
(of een pakket van de AH?)
Bij mij Estranged, maar die zal er wel weer niet in staan.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:58 schreef Isorden het volgende:
Patience van GnR stond op mn stemlijstje
Mud, Sparks, Boney M, Chic...quote:Op donderdag 29 december 2016 17:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Led Zeppelin, Deep Purple, Black Sabbath, Rainbow, Kiss, ACDC, Van Halen, Eagles, Alice Cooper, Fleetwood Mac, Meatloaf...
Valt wel mee hoor.
Ok, je had ook Guys and Dolls, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |