De enige in de lijst die ik echt te pruimen vind.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
welnee. dit is een mooie van coldplay
oke.. ik ben noch coldplay, noch bruce-fan..quote:Op donderdag 29 december 2016 16:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Een mooi van Coldplay is nog vele malen slechter dan de minste van Bruce
Meeste solo dingen van Phil vind ik eigk beter dan ditquote:Op donderdag 29 december 2016 16:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar beter dan het meeste van Phil solo
Mijne ook niet, maar goed dat begint al bij de zanger. Ik ben echt veel meer pro Gabrielquote:
hij kon er zelf ook totaal niet aan wennenquote:Op donderdag 29 december 2016 16:17 schreef don_calzone het volgende:
Toch wel heel vreemd om Ruud de Wild weer op de radio te horen
voor welke omroep zit hij bij Radio 2 ?quote:Op donderdag 29 december 2016 16:17 schreef don_calzone het volgende:
Toch wel heel vreemd om Ruud de Wild weer op de radio te horen
KRONCRV. Echt waar.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
voor welke omroep zit hij bij Radio 2 ?
En het was ooit zo'n TROSBNN manquote:
Ik vind ze beide eigk wel goed.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doedezemaar en ik vinden het origineel van de Everly Brothers beter
Doe mij maar Gram en Emmylouquote:Op donderdag 29 december 2016 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doedezemaar en ik vinden het origineel van de Everly Brothers beter
Mijn favoriet is Deal, maar die kan dan ook niks fout doen bij mijquote:Op donderdag 29 december 2016 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe mij maar Gram en Emmylou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |