Ik heb altijd geleerd dat dat heeeul aso is.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, griep in mijn vakantie...
Maar auto starten en binnen wachten was geen optie?

Nee, maar laten draaien tot hij ontdooit is duurt wel ff langer hè?quote:Op donderdag 29 december 2016 09:03 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof hij heeft staan krabben met de auto uit
quote:Op donderdag 29 december 2016 09:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat dat heeeul aso is.
Beterschap man!

Maar alleen zodat ik ook Radio 2 kon luisteren tijdens het krabben.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:03 schreef D. het volgende:
[..]

Geen parkeerverwarming-app hebben.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, maar laten draaien tot hij ontdooit is duurt wel ff langer hè?

beterschap!quote:Op donderdag 29 december 2016 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, griep in mijn vakantie...
Maar auto starten en binnen wachten was geen optie?

Dank jequote:Op donderdag 29 december 2016 09:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat dat heeeul aso is.
Beterschap man!

Je hebt een puntquote:Op donderdag 29 december 2016 09:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, maar laten draaien tot hij ontdooit is duurt wel ff langer hè?

Tja, ik hoef nooit te krabben. (Tenzij ik jeuk heb)quote:Op donderdag 29 december 2016 09:05 schreef asco het volgende:
[..]
Geen parkeerverwarming-app hebben.

Ik heb onlangs gelezen dat dat weinig zin heeft. De verwarming wordt pas warm als de auto rijdt.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:03 schreef D. het volgende:
[..]

Als ik krabben verwacht gooi ik altijd de zonnefolie (of hoe dat ook heet) over de voorruitquote:Op donderdag 29 december 2016 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Het was wel een soort ijslaagje waarbij je beter een ijspriem dan een krabber kon hebben.

dat wel ja, ik dacht dat ze de andere versie zouden draaien... maar ja de goeie van Volumia draaien is ook lastig.quote:

Heeft veel zinquote:Op donderdag 29 december 2016 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb onlangs gelezen dat dat weinig zin heeft. De verwarming wordt pas warm als de auto rijdt.
Heb ik me laten vertellen.

Ik kan hooguit twee uur vooruit plannen.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:07 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik krabben verwacht gooi ik altijd de zonnefolie (of hoe dat ook heet) over de voorruit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |