Tja, ik hoef nooit te krabben. (Tenzij ik jeuk heb)quote:Op donderdag 29 december 2016 09:05 schreef asco het volgende:
[..]
Geen parkeerverwarming-app hebben.
Ik heb onlangs gelezen dat dat weinig zin heeft. De verwarming wordt pas warm als de auto rijdt.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:03 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof hij heeft staan krabben met de auto uit
Als ik krabben verwacht gooi ik altijd de zonnefolie (of hoe dat ook heet) over de voorruitquote:Op donderdag 29 december 2016 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Het was wel een soort ijslaagje waarbij je beter een ijspriem dan een krabber kon hebben.
dat wel ja, ik dacht dat ze de andere versie zouden draaien... maar ja de goeie van Volumia draaien is ook lastig.quote:
Heeft veel zinquote:Op donderdag 29 december 2016 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb onlangs gelezen dat dat weinig zin heeft. De verwarming wordt pas warm als de auto rijdt.
Heb ik me laten vertellen.
Ik kan hooguit twee uur vooruit plannen.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:07 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik krabben verwacht gooi ik altijd de zonnefolie (of hoe dat ook heet) over de voorruit
quote:Op donderdag 29 december 2016 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
tis een kwestie van geduld tot de maas heel limburg vult
Sowieso.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Toch tijd voor wat goede voornemens dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |