Ik op mijn vriendinnetjequote:Op donderdag 29 december 2016 08:56 schreef asco het volgende:
[..]
Ik was verliefd op de kleine blonde.
Krabben?quote:Op donderdag 29 december 2016 08:57 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een kutochtend. Krijsende kinderen, kwartier auto moeten krabben...
Maar nu weer lekker chillen.
Was cadeautje voor ons huwelijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, 2007 was het eerste echte verschuivingsjaar. Veel klassiekers verloren toen honderden plaatsen en er kwamen een hoop nieuwere liedjes in die tot toen geweerd waren.
17 minuten met intercityquote:Op donderdag 29 december 2016 08:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is maar een kort treinritje dan. Ik zit naar mijn werk bijna een uur in de bus, dan kan ik nog even heerlijk slapen.
Dat is slecht voor het milieu!!quote:Op donderdag 29 december 2016 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, griep in mijn vakantie...
Maar auto starten en binnen wachten was geen optie?
Alsof hij heeft staan krabben met de auto uitquote:Op donderdag 29 december 2016 09:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is slecht voor het milieu!!![]()
Ik heb altijd geleerd dat dat heeeul aso is.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar laten draaien tot hij ontdooit is duurt wel ff langer hè?quote:Op donderdag 29 december 2016 09:03 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof hij heeft staan krabben met de auto uit
quote:Op donderdag 29 december 2016 09:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat dat heeeul aso is.
Beterschap man!
Maar alleen zodat ik ook Radio 2 kon luisteren tijdens het krabben.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:03 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof hij heeft staan krabben met de auto uit
Geen parkeerverwarming-app hebben.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, maar laten draaien tot hij ontdooit is duurt wel ff langer hè?
beterschap!quote:Op donderdag 29 december 2016 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Dank jequote:Op donderdag 29 december 2016 09:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat dat heeeul aso is.
Beterschap man!
Je hebt een puntquote:Op donderdag 29 december 2016 09:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, maar laten draaien tot hij ontdooit is duurt wel ff langer hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |