Ik kreeg daar in een ander topic geen antwoord op en heb geen verstand van voetbal. Is pec beter dan milan of juist niet?quote:
Ik ben nog niet eens begonnen.quote:
Milan wie?quote:Op donderdag 29 december 2016 01:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kreeg daar in een ander topic geen antwoord op en heb geen verstand van voetbal. Is pec beter dan milan of juist niet?
Teleurstelling en daarna trots. Prima nuchter volk.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er heerst dit jaar inderdaad vaak een grafstemming na een wedstrijd
Ik ben zo toch al weg dus ik hoef er niets van te weten.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens begonnen.
Een paar mensen hadden last van lichtelijke grootheidswaanzin.quote:
Weet ik niet. Dat schijnt ook een voetbalclub te zijn?quote:
PEC > Barcelonaquote:Op donderdag 29 december 2016 01:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kreeg daar in een ander topic geen antwoord op en heb geen verstand van voetbal. Is pec beter dan milan of juist niet?
Jouw probleem.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben zo toch al weg dus ik hoef er niets van te weten.
Spijtig, was zo catchyquote:Op donderdag 29 december 2016 01:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heeft inmiddels een andere naam
Ja jammer wel. SPT is toch een ander forumquote:Op donderdag 29 december 2016 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
Het gaat met die sportfans ineens niet meer over de muziek.
Jullie kwamen binnen zonder te kloppen
quote:Op donderdag 29 december 2016 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
En ik ga ook altijd weer weg zonder een woord.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2016 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
That's what she said.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
OKquote:Op donderdag 29 december 2016 01:38 schreef Geralt het volgende:
Ik heb dezelfde koptelefoon als dat mens op de radio.
Ik geloof alleen dat zij de 80 ohms versie heb (zonder gekrulde snoer), ik heb de 250 ohmse versie
Hommoquote:Op donderdag 29 december 2016 01:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lief zijn voor elkaar he? Liefde moest er verspreid worden vanaf nu!
Ok laat maar dan.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw humor is pijnlijk dus ik kan hier niet van op aan.
Ja ik wou het toch even meldenquote:
Serieus? Je herkent niet Shut Up And Dance? Het is bijna een exacte kopie.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb het gedaan maar herken niks.
Ja sorry, de SBS kleuterjuf zei het.quote:
een jaar of 10 terug had je in Duitsland het PlayMobil Stadion (Greuther FUrth)quote:
Ow nee dan is het in ene keer goed natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2016 01:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja sorry, de SBS kleuterjuf zei het.
mwhoa mwhoa gertje!!!quote:Op donderdag 29 december 2016 01:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest kloppen want de bel deed het niet.
Genotquote:Op donderdag 29 december 2016 01:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een jaar of 10 terug had je in Duitsland het PlayMobil Stadion (Greuther FUrth)![]()
Smerige communist.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:41 schreef Szura het volgende:
Is Huub familie van Marinus Vd Lubbe?
quote:Op donderdag 29 december 2016 01:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is er nog iemand in de stad jongens?
Recht snoer heeft zequote:Op donderdag 29 december 2016 01:42 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme waar is die snoer van dat mens
Bij 3FM gebruiken ze de 80 ohms. Hier kan ik het niet zien. Ik kan vanavond niet slapen als ik dit niet weet.
Ik haat mezelf soms![]()
Ja het kwartje ging net vallen voor ik dit las. Wist niet uit m'n hoofd dat het van Smith was. Slecht matig.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Serieus? Je herkent niet Shut Up And Dance? Het is bijna een exacte kopie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |