quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 december 2016 01:28 schreef Tagliano het volgende:
Dat was weer dat. Op naar morgen, een goede nachtrust
Lekker man.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:29 schreef Fylax het volgende:
Ik ga even een 225 gram zak Lays Paprika opvreten.
Ok je hebt de hele discografie van BZN, Jan Smit én Nick en Simon gewonnen!!!!quote:
Fout. Wel even door luisteren tot het refrein.quote:
Het dartsnummer bij winst, setpauzes etc werd bij PEC als goaltune gebruikt. Wat een genot was dat.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:29 schreef Mani89 het volgende:
Herken het darts opkomst nummer en win mooie prijzen.
Ik wil alleen de platina van Mon Amour.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok je hebt de hele discografie van BZN, Jan Smit én Nick en Simon gewonnen!!!!
Veel plezier met deze fantastische prijs!!!!!
Ja snap ikquote:Op donderdag 29 december 2016 01:31 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik hoor iets al snel liever dan dat ik coldplay hoor.
Ik ga niet luisteren, halve zool.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fout. Wel even door luisteren tot het refrein.
Wel even doen, het is echt grappig.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet luisteren, halve zool.
Pec heeft een lelijk grafstadionquote:Op donderdag 29 december 2016 01:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Het dartsnummer bij winst, setpauzes etc werd bij PEC als goaltune gebruikt. Wat een genot was dat.
Jouw humor is pijnlijk dus ik kan hier niet van op aan.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel even doen, het is echt grappig.
Hij heeft tenminste humor.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw humor is pijnlijk dus ik kan hier niet van op aan.
Groningen en ajax ook.... en nu?quote:
Heb het gedaan maar herken niks.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel even doen, het is echt grappig.
Dit dus!quote:
Paar jaar geleden live in Ahoy gezien. 3 uur spelen die gastquote:
Er heerst dit jaar inderdaad vaak een grafstemming na een wedstrijdquote:
Hou eens op.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |