Hij heeft tenminste humor.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw humor is pijnlijk dus ik kan hier niet van op aan.
Groningen en ajax ook.... en nu?quote:
Heb het gedaan maar herken niks.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel even doen, het is echt grappig.
Dit dus!quote:
Paar jaar geleden live in Ahoy gezien. 3 uur spelen die gastquote:
Er heerst dit jaar inderdaad vaak een grafstemming na een wedstrijdquote:
Hou eens op.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste humor.
Ik kreeg daar in een ander topic geen antwoord op en heb geen verstand van voetbal. Is pec beter dan milan of juist niet?quote:
Ik ben nog niet eens begonnen.quote:
Milan wie?quote:Op donderdag 29 december 2016 01:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kreeg daar in een ander topic geen antwoord op en heb geen verstand van voetbal. Is pec beter dan milan of juist niet?
Teleurstelling en daarna trots. Prima nuchter volk.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er heerst dit jaar inderdaad vaak een grafstemming na een wedstrijd
Ik ben zo toch al weg dus ik hoef er niets van te weten.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens begonnen.
Een paar mensen hadden last van lichtelijke grootheidswaanzin.quote:
Weet ik niet. Dat schijnt ook een voetbalclub te zijn?quote:
PEC > Barcelonaquote:Op donderdag 29 december 2016 01:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kreeg daar in een ander topic geen antwoord op en heb geen verstand van voetbal. Is pec beter dan milan of juist niet?
Jouw probleem.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben zo toch al weg dus ik hoef er niets van te weten.
Spijtig, was zo catchyquote:Op donderdag 29 december 2016 01:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heeft inmiddels een andere naam
Ja jammer wel. SPT is toch een ander forumquote:Op donderdag 29 december 2016 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
Het gaat met die sportfans ineens niet meer over de muziek.
Jullie kwamen binnen zonder te kloppen
quote:Op donderdag 29 december 2016 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
En ik ga ook altijd weer weg zonder een woord.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2016 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
That's what she said.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
OKquote:Op donderdag 29 december 2016 01:38 schreef Geralt het volgende:
Ik heb dezelfde koptelefoon als dat mens op de radio.
Ik geloof alleen dat zij de 80 ohms versie heb (zonder gekrulde snoer), ik heb de 250 ohmse versie
Hommoquote:Op donderdag 29 december 2016 01:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lief zijn voor elkaar he? Liefde moest er verspreid worden vanaf nu!
Ok laat maar dan.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw humor is pijnlijk dus ik kan hier niet van op aan.
Ja ik wou het toch even meldenquote:
Serieus? Je herkent niet Shut Up And Dance? Het is bijna een exacte kopie.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb het gedaan maar herken niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |