zou ik echt zwak vinden.quote:
dat is ondertussen een oude koude poesquote:Op woensdag 28 december 2016 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die poes van zn grootje was een paar uur geleden
Ja maar de vrouw waar hij het over heeft.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die poes van zn grootje was een paar uur geleden
Tegenwoordig zit in alles kanker etc.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja daar zit dus dat gif in las ik straks. Ik pak er nog een
ik neem er rustig nog 1quote:Op woensdag 28 december 2016 23:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit in alles kanker etc.
quote:Op woensdag 28 december 2016 23:58 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Moet aan een geile juffen bericht van Djeez denken XD
of teveel optredens. Hij komt hier in het theater.... maar eens kijken of het lukt.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hopelijk is zijn batterij dan weer opgeladen. Heb hem nu twee keer gezien, maar de eerste keer hadden hij en zijn band oneindig veel meer energie. Tweede keer was het allemaal wat meer op de automatische piloot allemaal.
Te populair geworden misschien.
Djeez...quote:Op woensdag 28 december 2016 23:58 schreef King_Merc het volgende:
[..]
ze hebben nu gemiddeld al grotere headliners dan normaalquote:
yepquote:Op woensdag 28 december 2016 23:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik moet maar weer eens een R49 show doen over liedjes met dit onderwerp...
er zijn zoveel liedjes over jonge meisjes
Ik had eigenlijk wel een cameo van Djeez verwacht in dit topic!quote:Op woensdag 28 december 2016 23:58 schreef King_Merc het volgende:
[..]
ook zo'n lekker onverstaanbaar nummerquote:Op woensdag 28 december 2016 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Bang Her Hard écht vermakelijk van Rob
En Jan Klaassen de trompetterquote:Op woensdag 28 december 2016 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Bang Her Hard écht vermakelijk van Rob
Zelfs het onschuldige ABBAquote:
ja misschien, maar het is EN een jubileum editie en ze hebben nu niet bepaald goede jaren achter de rug.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ze hebben nu gemiddeld al grotere headliners dan normaal
Geniet ervanquote:Op woensdag 28 december 2016 23:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja daar zit dus dat gif in las ik straks. Ik pak er nog een
quote:
Er is zoveel meer dan Duvel. Beetje wat meer verschillende bieren drinken, knul.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alleen nog maar Duvel.
kloptquote:Op donderdag 29 december 2016 00:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zelfs het onschuldige ABBA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |