Neuh, bier vanavondquote:Op woensdag 28 december 2016 23:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hey jm, lekker aan een wijntje?
quote:Op woensdag 28 december 2016 23:56 schreef Koen66 het volgende:
altijd interessant, naar post 301 blijven staren
Ik niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
Dit hebben we allemaal wel meegemaakt als zestienjarige toch?
jup. Die is met een beetje bewerking wel wat discutabel... niet zo erg als de poes van zn grootje though, als je t mij vraagtquote:Op woensdag 28 december 2016 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aha, dat is dus de zin waar we het over hadden.
nee, niet echtquote:Op woensdag 28 december 2016 23:56 schreef peaceman het volgende:
n00bie wat denk jij van de line-up voor LL, komt er nog een grote naam bij?
quote:Op woensdag 28 december 2016 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aha, dat is dus de zin waar we het over hadden.
Wel als 38-jarige.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
nope niet met een vrouw van 68quote:Op woensdag 28 december 2016 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
Die poes van zn grootje was een paar uur geledenquote:
KIJK UIT IN DUITS BIER ZIT GIF!!!!!!quote:
Ik moet maar weer eens een R49 show doen over liedjes met dit onderwerp...quote:
Hopelijk is zijn batterij dan weer opgeladen. Heb hem nu twee keer gezien, maar de eerste keer hadden hij en zijn band oneindig veel meer energie. Tweede keer was het allemaal wat meer op de automatische piloot allemaal.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog nooit gezien wel over gehoord. Staat op lijstje voor 2017.
Ja daar zit dus dat gif in las ik straks. Ik pak er nog eenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |