trusten Fredquote:Op woensdag 28 december 2016 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Mensen ik ga jullie verlaten. Morgen klinkt om half 6 gewoon weer de wekker. Tot morgen allemaal
Ai..tot morgen dan maar weer Fred!quote:Op woensdag 28 december 2016 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Mensen ik ga jullie verlaten. Morgen klinkt om half 6 gewoon weer de wekker. Tot morgen allemaal
Die kans is klein. Groningen is een mooie stad, maar wonen... nope.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als je in Groningen bent moet je even langs Ariola dan wil je meteen verhuizen
zeker:)quote:Op woensdag 28 december 2016 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij zijn ook gewoon een gezellige groep natuurlijk
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Ken ik idd niet in het echie.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en die heb ik ook live gezien![]()
ik denk trouwens jij twee, of ken je gambolputty niet live?
Trustequote:Op woensdag 28 december 2016 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik moet er nog even over nadenken. Ik til het even over het nieuwe jaar heen, ok?quote:
Ow die is erg tof. Maar past net niet in ons budget vrees ik.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
deze schijnt wel aardig te zijn
https://hifisolutions.nl/oracle-delphi-sme-lyra
juiste volgordequote:Op woensdag 28 december 2016 22:39 schreef Nizno het volgende:
en nu ga ik roken, douchen en tandjes schrobben
Verder nooit zo n behoefte om de mening van anderen te lezen hahaquote:Op woensdag 28 december 2016 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
Breaking the Habit is mijn favoriet van Linkin Park. Maar goed, ik ken er ook weinig van
[..]
Zonde, dit forum heeft genoeg mooie topics, kijk volgend jaar maar een keer rond
op een kleine 20km afstand zit ook een rustiger dorpjequote:Op woensdag 28 december 2016 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die kans is klein. Groningen is een mooie stad, maar wonen... nope.
de FP is alleen handig voor het nieuws, de reacties moet je niet eens bekijkenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik moet genuanceerd blijven maar de FP is best wel een afvoerputje met een hoop extreemrechtse rommel. Enigszins gevoed door de berichten en de 'vrijheid' die FOK! wil uitstralen
Slaap lekker en tot morgen Fredquote:Op woensdag 28 december 2016 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Goede volgorde.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:39 schreef Nizno het volgende:
en nu ga ik roken, douchen en tandjes schrobben
Af en toe kijk ik even om te lachenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
de FP is alleen handig voor het nieuws, de reacties moet je niet eens bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |