Ja, hij kwam er vandaag wat beter in.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vandaag was-ie behoorlijk goed op dreef.
Een cheque voor Mec!quote:
Bij mij ook. Al kan ik me ook niet herinneren wanneer ik deze nog gehoord heb.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:25 schreef laxus13 het volgende:
Deze gaat wel, in mijn gedachte was ie slechter
vorig jaar tijdens de top 2000.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij mij ook. Al kan ik me ook niet herinneren wanneer ik deze nog gehoord heb.
Zeker de helft al dood. Weet zo niet wie de man rechts is..quote:
De nieuwe dj voor de Top2000 van volgend jaar?quote:
Hopelijk niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De nieuwe dj voor de Top2000 van volgend jaar?
Heb ook geen ideequote:Op woensdag 28 december 2016 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker de helft al dood. Weet zo niet wie de man rechts is..![]()
en zijn ze nog samen?quote:Op woensdag 28 december 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ieder jaar weer dit:
Vrienden van mij die samen een relatie hadden hadden dit als 'hun' liedje.
Gewoon![]()
Knipperlichtrelatie, of geen bijster slimme mensen?quote:Op woensdag 28 december 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ieder jaar weer dit:
Vrienden van mij die samen een relatie hadden hadden dit als 'hun' liedje.
Gewoon![]()
Die van Solomon is toch geen cover?quote:Op woensdag 28 december 2016 21:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel grappig dit is een van de meest gesample/gecoverde nummers ooit. Ditzelf is ook een cover:
Ook de Dolly Dots gebruiken m
De Small Faces:
En in t Nederlands:
Nee. Na 2 jaar was het klaar.quote:
Niet echt, neequote:Op woensdag 28 december 2016 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Knipperlichtrelatie, of geen bijster slimme mensen?
Je hebt gelijk. Bedoelde die van de BB's. Solomon is t origineel.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:32 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Die van Solomon is toch geen cover?
En in die tijd kwam.je daar héél makkelijk aan. Alleen al via Compuserve bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:32 schreef just me het volgende:
met cd's kun je lekker door de kamer gooien
die eerste 2 inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2016 21:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik word wel vrolijk van die eerste Acda en de Munnik cd's.
Kan ze woord voor woord meebleren.
Eeh... Bryan Adams?quote:Op woensdag 28 december 2016 21:33 schreef ReibRekkel het volgende:
Vannacht tussen 5 en 6 een van de beste uren van de lijst. Geeneen slechte plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |