Da's Back Home toch?quote:
Ik op '39 die straks (in een paar uur) nog komt.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:19 schreef Isorden het volgende:
Heb zelf dit jaar op Innuendo gestemd van Queen
Post de uitslag zometeen maar.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de liefhebbers van de DARTPIJL:
Nu LIVE Anderson - Van der Pas (3e ronde)
Ze hadden met George M. verder moeten gaan.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En ook de enige die inzag dat optreden zonder Mercury gewoon geen zin heeft en de eer aan zichzelf hield.
Wie is dat? Die ben ik een beetje uit het oog verloren..quote:Op woensdag 28 december 2016 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze hadden met George M. verder moeten gaan.
Ben je blind ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2016 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is dat? Die ben ik een beetje uit het oog verloren..
Nee, da's onze bondscoach. En de zanger van dit liedje.quote:
Dat hielp hier toch al niet meer bij Stevie?quote:
Misschien zouden die 2 een tijdje van functie moeten wisselen.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, da's onze bondscoach. En de zanger van dit liedje.
Nee, de Mecury's waren de arme tak van de Mercury's.quote:
ah op die fietsquote:Op woensdag 28 december 2016 21:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, de Mecury's waren de arme tak van de Mercury's.
Liever nietquote:Op woensdag 28 december 2016 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien zouden die 2 een tijdje van functie moeten wisselen.
Daar heb je het al: zelfs dat is onbetaalbaar voor de Mecury'squote:
inzamelingsactie houden?quote:Op woensdag 28 december 2016 21:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar heb je het al: zelfs dat is onbetaalbaar voor de Mecury's
Vandaag was-ie behoorlijk goed op dreef.quote:
Ik ook niet echt, maar dit is wel een van haar betere.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb niets met Anouk, helemaal niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |