SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!![]()
wright ook wel zoals ik m nu zie gooienquote:Op woensdag 28 december 2016 20:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie van Barneveld als de enige concurrent van MvG
Staat er in de belangrijke wedstrijden toch niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wright ook wel zoals ik m nu zie gooien
SPOILER: S'TON-TOTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Gerwen verliest nooit van Wright.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij moet vaker in de dartstopics komen johquote:Op woensdag 28 december 2016 20:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Toffe OP met dat gifje en de dikke bierpensen
Had inderdaad meer een soort Darren Webster-gevoel wat ik nu heb. Alleen dan net een tikkeltje meer.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef Szura het volgende:
Dacht destijds dat Wright met z'n WK-finale een one hit wonder was, maar gooit echt week na week geweldig.
Cullenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:51 schreef de_boswachter het volgende:
Jamie is de hotboy van het darts
Wade is ook in vorm.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dit?SPOILER: S'TON-TOTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILER: S'TON-TOTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste wedstrijd van Virgil bij TonZON?!U MAD?
Dat ga ik ook zeker doen !quote:Op woensdag 28 december 2016 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij moet vaker in de dartstopics komen joh
Dat gaat ook wel wat ver, vind je niet?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:51 schreef de_boswachter het volgende:
Jamie is de hotboy van het darts
MvG en Barney zijn de laatste maanden als enige van de buitencategorie hoor.quote:
Kijk aan, een volgerquote:Op woensdag 28 december 2016 20:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen !
Ja joh meestal zit ik in een kroeg te kijken of tijdens een potje biljartquote:
Precies, niks mis meequote:Op woensdag 28 december 2016 20:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja joh meestal zit ik in een kroeg te kijken of tijdens een potje biljart![]()
Maar thuis op de bank is het ook leuk, dan is er FOK!
Nee, maar jij weet ook wel dat dat niet in de meeste andere zit. Peter Wright is gek op het vermaken van het publiek, dus denk ik dat het leuk zou zijn als hij soms ook eens iets anders bedenkt.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof de anderen variatie hebben...
Haal het nog even naar voren.quote:Wright is de tweede beste darter. Dit wordt dus 4-0. U hoort het hier voor het eerst.
Wright niet dan?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
MvG en Barney zijn de laatste maanden als enige van de buitencategorie hoor.
Voorspellingen zijn alleen leuk bij 9-darters.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Haal het nog even naar voren.
Peter Manleyquote:Op woensdag 28 december 2016 20:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vond Wayne Mardle trouwens ook altijd een hele toffe spelen
Je had het over de laatste maanden...quote:Op woensdag 28 december 2016 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die wint nooit een groot toernooi.
17quote:Op woensdag 28 december 2016 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat krijgt verliezer R2? 15k pond toch?
Ik neem Wright als kanshebber niet serieus, omdat hij nooit grote toernooien wint.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je had het over de laatste maanden...
Barney wel wat gewonnen de laatste maanden dan?
Monk, de Vis happerquote:Op woensdag 28 december 2016 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand nog leuke YouTube-filmpjes van obscure, vreemde darters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |