Ik las alleen boekjes bij mijn oma en dan vooral Jip en Janneke, Kijkbijbel..quote:Op woensdag 28 december 2016 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lees Minoes voor aan Lennon. Maar meestal leest hij nu zelf en hoeven we niet meer voor te lezen.
Jip en Janneke is leukquote:Op woensdag 28 december 2016 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las alleen boekjes bij mijn oma en dan vooral Jip en Janneke, Kijkbijbel...
Probeerde?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
was het niet een van jouw dochters die probeerde iets van The Beatles te zingen?
Jip en Janneke lezen wij ook nog af en toe. Maar dat is erg oubollig geschreven.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las alleen boekjes bij mijn oma en dan vooral Jip en Janneke, Kijkbijbel...
ja, dat was het, vind ik zo tofquote:Op woensdag 28 december 2016 20:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Probeerde?
Ze lepelt zo Yellow Submarine op. En ze zingt "I am the eggman I am the eggman I am the Walrus coo coo cachoo" als ze in bad met het walruspoppetje speelt.
Dochter 2 komt nog geen fatsoenlijke melodie uit. Volgend jaar misschien.
Ik ook niet, en over een week zou ik de melodie ook vast niet meer kunnen reproduceren.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Probeerde?
Ze lepelt zo Yellow Submarine op. En ze zingt "I am the eggman I am the eggman I am the Walrus coo coo cachoo" als ze in bad met het walruspoppetje speelt.
Dochter 2 komt nog geen fatsoenlijke melodie uit. Volgend jaar misschien.
Ik zit nergens op te wachten bij Ed Sheeran. Gewoon wijvenmuziek.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:21 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een verschrikkelijk zeiknummer is dit zeg, man man man
met schitterende tekeningen erbijquote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die moest ik even googlen.
En dan de goden met Tie your Mother downquote:Op woensdag 28 december 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig hierna Fleetwood MacGoden.
Ja Annie MG heeft haar marketingstunt ook al weer heel lang geleden uitgehaald.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jip en Janneke lezen wij ook nog af en toe. Maar dat is erg oubollig geschreven.
Sky Radio in optima forma. Ieder uur een keertje.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nergens op te wachten bij Ed Sheeran. Gewoon wijvenmuziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |