ik heb m ook wel eens ingevuld bij mijn vrije keuze geloof ik.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Dry county
Ieder jaar in m'n eigen keuzelijstje. Maar nooit gehaald
Die is idd mooiquote:Op woensdag 28 december 2016 20:13 schreef Bos81 het volgende:
This ain;t a lovesong vind ik dan ook weer![]()
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ook. Al vind ik Dry County nog net iets mooier.
Geweldig nummerquote:Op woensdag 28 december 2016 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ook. Al vind ik Dry County nog net iets mooier.
Mooiquote:Op woensdag 28 december 2016 20:15 schreef Berkery het volgende:
I Heard It Through The Grapevine twee keer volgend uur
CCR-versie daarvan is echt briljantquote:Op woensdag 28 december 2016 20:15 schreef Berkery het volgende:
woezel en pip, oh myquote:Op woensdag 28 december 2016 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, de meiskes slapen weer.
Ik hoorde allemaal snoeiharde gitaren van beneden komen, maar ik heb rustig de Woezel en Pip verhaaltjes voorgelezen en de dag met ze besproken.
Nu weer Top 2000 tijd!
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, de meiskes slapen weer.
Ik hoorde allemaal snoeiharde gitaren van beneden komen, maar ik heb rustig de Woezel en Pip verhaaltjes voorgelezen en de dag met ze besproken.
Nu weer Top 2000 tijd!
Vooral de extra lange versiequote:Op woensdag 28 december 2016 20:15 schreef Bugno het volgende:
[..]
CCR-versie daarvan is echt briljant
Geweldig uurquote:Op woensdag 28 december 2016 20:15 schreef Berkery het volgende:
nou plaatjes redden/laten herintreden is wmb belangrijker... als dat gelukt is, valt er te pratenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:15 schreef Dven het volgende:
Oke het is besloten. Volgend jaar krijgen we Dry County in de lijst
tijdens Ed Sheeran zal ik hem alvast draaienquote:Op woensdag 28 december 2016 20:15 schreef Bugno het volgende:
[..]
CCR-versie daarvan is echt briljant
W&P is geniaalquote:
Als ze gaan puberen wordt het Poezel en Wipquote:
Madness en The Curequote:Op woensdag 28 december 2016 20:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Geweldig uurDrie nummers waar ik op gestemd heb. Niet die trouwens
maar die draaien ze nietquote:
Molletje mocht niet meedoen met verstoppertje. Toen ging hij zich in zijn gangetjes verstoppen en dachten zijn vriendjes dat hij echt kwijt was.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ze gaan puberen wordt het Poezel en Wip
Hij kan ondertussen wel evolueren naar een Dewgong wat mij betreftquote:
Heb je geen stand alone radio?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
mijn dartsstream hapert vieshard
Als ik bij mijn kleindochter ben lees ik voor uit boekjes van Saarquote:Op woensdag 28 december 2016 20:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Molletje mocht niet meedoen met verstoppertje. Toen ging hij zich in zijn gangetjes verstoppen en dachten zijn vriendjes dat hij echt kwijt was.
Kiekeboe, zei Molletje toen en hij bleek de beste verstopper van de hele Tovertuin te zijn!
quote:
[..]
Helaaschquote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je geen stand alone radio?
was het niet een van jouw dochters die probeerde iets van The Beatles te zingen?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Molletje mocht niet meedoen met verstoppertje. Toen ging hij zich in zijn gangetjes verstoppen en dachten zijn vriendjes dat hij echt kwijt was.
Kiekeboe, zei Molletje toen en hij bleek de beste verstopper van de hele Tovertuin te zijn!
Die moest ik even googlen.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik bij mijn kleindochter ben lees ik voor uit boekjes van Saar
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |