maar die draaien ze nietquote:
Molletje mocht niet meedoen met verstoppertje. Toen ging hij zich in zijn gangetjes verstoppen en dachten zijn vriendjes dat hij echt kwijt was.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ze gaan puberen wordt het Poezel en Wip
Hij kan ondertussen wel evolueren naar een Dewgong wat mij betreftquote:
Heb je geen stand alone radio?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
mijn dartsstream hapert vieshard
Als ik bij mijn kleindochter ben lees ik voor uit boekjes van Saarquote:Op woensdag 28 december 2016 20:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Molletje mocht niet meedoen met verstoppertje. Toen ging hij zich in zijn gangetjes verstoppen en dachten zijn vriendjes dat hij echt kwijt was.
Kiekeboe, zei Molletje toen en hij bleek de beste verstopper van de hele Tovertuin te zijn!
quote:
[..]
Helaaschquote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je geen stand alone radio?
was het niet een van jouw dochters die probeerde iets van The Beatles te zingen?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Molletje mocht niet meedoen met verstoppertje. Toen ging hij zich in zijn gangetjes verstoppen en dachten zijn vriendjes dat hij echt kwijt was.
Kiekeboe, zei Molletje toen en hij bleek de beste verstopper van de hele Tovertuin te zijn!
Die moest ik even googlen.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik bij mijn kleindochter ben lees ik voor uit boekjes van Saar
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |