quote:Op woensdag 28 december 2016 20:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Probeerde?
Ze lepelt zo Yellow Submarine op. En ze zingt "I am the eggman I am the eggman I am the Walrus coo coo cachoo" als ze in bad met het walruspoppetje speelt.
Dochter 2 komt nog geen fatsoenlijke melodie uit. Volgend jaar misschien.
Mijn ouders hadden me een Legoversie van het Kerstverhaal gegeven.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las alleen boekjes bij mijn oma en dan vooral Jip en Janneke, Kijkbijbel...
een wat?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:22 schreef Bugno het volgende:
Haha, mensen die hier op stemmen. Als die Damien Rice horen krijgen ze n serotoninesyndroom denk ik
sindsdien is er minder zure regenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja Annie MG heeft haar marketingstunt ook al weer heel lang geleden uitgehaald.
Het serotoninesyndroom is een vergiftiging met serotonine ...quote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja Annie MG heeft haar marketingstunt ook al weer heel lang geleden uitgehaald.
klopt...quote:Op woensdag 28 december 2016 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden me een Legoversie van het Kerstverhaal gegeven.
Omdat ik het belangrijk vind dat ze bij Kerst aan iets meer denken dan alleen eten en cadeautjes (zelf niet gelovig, maar is toch koeltoer) heb ik het voorgelezen.
Maar zelfs in het kinderverhaal gewoon vertellen dat Jozef het niet erg vond dat Maria zwanger is en er worden allemaal kinderen doodgemaakt door Herodes.
Bijbel is gewoon niet echt geschikt als kinderboek.
kerstboek van Dick Bruna is meer geschiktquote:Op woensdag 28 december 2016 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden me een Legoversie van het Kerstverhaal gegeven.
Omdat ik het belangrijk vind dat ze bij Kerst aan iets meer denken dan alleen eten en cadeautjes (zelf niet gelovig, maar is toch koeltoer) heb ik het voorgelezen.
Maar zelfs in het kinderverhaal gewoon vertellen dat Jozef het niet erg vond dat Maria zwanger is en er worden allemaal kinderen doodgemaakt door Herodes.
en daarna de Foo's die bovengenoemde in hun live repertoire hebben cq haddenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:22 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan de goden met Tie your Mother down
welk sprookjesboek welquote:Op woensdag 28 december 2016 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
wtf is serotonine?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
Het serotoninesyndroom is een vergiftiging met serotonine ...
Annie had geen marketingstunt nodig.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sindsdien is er minder zure regen
Dat stofje waar je blij van wordtquote:
Wat?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik denk dat ik het moet doen met katten ipv kinderen
katten vinden voorlezen ook vast leukquote:Op woensdag 28 december 2016 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
voorlezen?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |