10x0=0quote:Op woensdag 28 december 2016 19:32 schreef laxus13 het volgende:
[..]
10x liever Kensington dan deze drap
Hij werkt hier beneden in een patat/frietzaak.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:34 schreef peaceman het volgende:
elvis kan ik met de jaren meer en meer waarderen. Is ook al dood, dacht ik..
Het schijnt dat ie nog leeft.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:34 schreef peaceman het volgende:
Nee, zit op een eiland.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:34 schreef peaceman het volgende:
samen met bowie en tupak?quote:
oh wat leuk!quote:Op woensdag 28 december 2016 19:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij werkt hier beneden in een patat/frietzaak.
En bier.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
samen met bowie en tupak?
ja logischquote:Op woensdag 28 december 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, macarthur park natuurlijk.
Dat wij dat niet allemmal hoordenquote:
Is dat een nummer?quote:
Eigenlijk te weinig.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:35 schreef Ferdo het volgende:
Hierna trouwens nog maar vier keer Elvis, waaronder twee van deze.
Ik vind het toch best wel op elkaar lijken.. niet zo flauw doenquote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het toch best wel op elkaar lijken.. niet zo flauw doen
Ah okquote:Op woensdag 28 december 2016 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, die komt vanavond/vannacht vlak voor 0:00 voorbij.
Die van Du?quote:
Tja, de verjonging.quote:
Lijkt me wel weinig.. Suspicious Minds, In The Ghetto, My Boy, Can't Help Falling In Love, Jailhouse Rock komen toch sowieso nog wel?quote:Op woensdag 28 december 2016 19:35 schreef Ferdo het volgende:
Hierna trouwens nog maar vier keer Elvis, waaronder twee van deze.
je hebt op True gestemd?? Of op Jamminquote:
Weer wat geleerd!quote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je hebt op True gestemd?? Of op Jammin
Always On Your Mindquote:Op woensdag 28 december 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel weinig.. Suspicious Minds, In The Ghetto, My Boy, Can't Help Falling In Love, Jailhouse Rock komen toch sowieso nog wel?
en dan nog die 2 van Costello natuurlijk
Net als met alle muziek genres, zal vast nog goede muziek gemaakt worden. Het bereikt alleen de radio nooit meerquote:Op woensdag 28 december 2016 19:40 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat er bijna geen goede reggae meer wordt gemaakt.
Ik vind Stephen best te doen...quote:Op woensdag 28 december 2016 19:40 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat er bijna geen goede reggae meer wordt gemaakt.
op festivals is er tegenwoordig ook nog weinig reggae te vinden helaas.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Net als met alle muziek genres, zal vast nog goede muziek gemaakt worden. Het bereikt alleen de radio nooit meer
Nog acht inderdaad (incl. Costello).quote:Op woensdag 28 december 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel weinig.. Suspicious Minds, In The Ghetto, My Boy, Can't Help Falling In Love, Jailhouse Rock komen toch sowieso nog wel?
ja die is wel goed. speelt ook liedjes van zijn vader. Net als Damian trouwens.quote:
Het is een voorbodequote:Op woensdag 28 december 2016 19:42 schreef Fred_B het volgende:
Opvallend dat er zoveel instaat van Led Zeppelin dit jaar.
Zeg, niet zo doen over een nummer uit mijn lijst he.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
is dit nieuw? Deze had er niet bij gehoeven ondanks dat ik Led Zep heel lekker vind.
Ja die zangert, Robert Palmer, zal wel overlijden komend jaar.quote:
gefreak en vaag gedrum, nee dankuquote:Op woensdag 28 december 2016 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
is dit nieuw? Deze had er niet bij gehoeven ondanks dat ik Led Zep heel lekker vind.
Zelfs Ringo had dit beter gekundquote:
zelfde drummer als bij the fab four?quote:
Je hebt gelijk. Acht keer Elvis, waaronder zes keer Presley.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe eens nietquote:Op woensdag 28 december 2016 19:43 schreef Szura het volgende:
Ik ga me dadelijk van een brug gooien, als dit nog lang doorgaat.
nu geef je Ringo toch te veel eerquote:Op woensdag 28 december 2016 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zelfs Ringo had dit beter gekund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |