Ik zit de tekst te bekijken maar ik zie eigenlijks niks raars daarin.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]dit is een topicclassic. Tijdens de volgende van Rob is er ook eentje, weet niet of die vanavond nog komt (meestal zitten ze dicht bij elkaar)
Mooi, mooi..quote:Op woensdag 28 december 2016 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit de tekst te bekijken maar ik zie eigenlijks niks raars daarin.
mis je ook niets aanquote:
Dat komt dan welquote:Op woensdag 28 december 2016 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit de tekst te bekijken maar ik zie eigenlijks niks raars daarin.
Ja, al staat die op deze plek natuurlijk wel goed.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:28 schreef Uccie het volgende:
Deze van de Stones is mooi, maar er zijn betere nummers.
quote:
Dit kan alleen maar Jaap FIscher/ Joop Visser zijn?quote:Op woensdag 28 december 2016 19:21 schreef Berkery het volgende:
Belinda Meulwijk leest,
in haar omroepblad bevreest:
Rob de Nijs op Kreta!
Ze gaat tekeer
'Verdorie Rob, wie is Kreta nou weer?"
een hele beste inderdaad *positive thinkingquote:
Finkersquote:Op woensdag 28 december 2016 19:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit kan alleen maar Jaap FIscher/ Joop Visser zijn?
Herman Finkersquote:Op woensdag 28 december 2016 19:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit kan alleen maar Jaap FIscher/ Joop Visser zijn?
Het is niet echt SLECHT maar het is gewoon altijd hetzelfde motortje aanzwengelen. Zaaddodend.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
The Script en Kensington moeten de meest misselijkmakende clubjes zijn die blijkbaar muziek maken.
quote:Op woensdag 28 december 2016 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ieder nummer van deze abrikozenvlaaien klinkt ook hetzelfde.
Nou nou nouquote:Op woensdag 28 december 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
The Script en Kensington moeten de meest misselijkmakende clubjes zijn die blijkbaar muziek maken.
jupquote:Op woensdag 28 december 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
10x liever Kensington dan deze drapquote:Op woensdag 28 december 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 28 december 2016 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de zin al gevonden, dat wordt dan nog leuk vanavond als ik het in het nummer hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |