nee dan blijft hij hoop houden dat t nog iets kan worden als die verliefdheid over isquote:Op maandag 2 januari 2017 21:37 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Lokquote me dan maar als je weer een leuke screen hebt.Oh ja, doorschemeren dat je iemand anders zijn eenogige monster begeert, helpt ook wel goed.
Sex tape sturen dan? Als ik een filmpje te zien krijg waar mijn crush iemands Sudowoodo afzuigt, ga ik het echt niet meer bij haar proberen hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee dan blijft hij hoop houden dat t nog iets kan worden als die verliefdheid over is
Blijft mooi hequote:
sextape? jij bent die gefriendzonede vriend hequote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Sex tape sturen dan? Als ik een filmpje te zien krijg waar mijn crush iemands Sudowoodo afzuigt, ga ik het echt niet meer bij haar proberen hoor.
Of net wel, is teken dat ze een gewillige dame is die niet vies is om iemands pielemuis af te sabbelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Sex tape sturen dan? Als ik een filmpje te zien krijg waar mijn crush iemands Sudowoodo afzuigt, ga ik het echt niet meer bij haar proberen hoor.
Ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
'ik ben geweldig'
'kijk mij!'
'ik ben de beste'
'im hot hihi'
etc.
[..]
Blijft mooi he![]()
Jij hoeft je icoontje niet eens op vrouw te zetten hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja.
Je hoeft je icoontje maar op vrouw te zetten en de magie begint
Simplistisch volk.
Zie je straks wel achter het stationquote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hoeft je icoontje niet eens op vrouw te zetten hoor![]()
![]()
Sowquote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zie je straks wel achter het station![]()
![]()
Ach, hoop doet leven.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja.
Je hoeft je icoontje maar op vrouw te zetten en de magie begint
Simplistisch volk.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Waar meld ik me aan???quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het minder vaak voorkomt. Wat mij betreft met stip op #1 van dingen die vrouwen niet kunnen handelen.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik een gefriendzoned meisje niet heb meegemaakt
Was het maar zo. Wil wel bff'jes met Opso zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
sextape? jij bent die gefriendzonede vriend he
Als hij verliefd is, gaat ie na dat filmpje een maand lang huilen, dat garandeer ik je. Nee, ik spreek niet uit ervaring (gelukkig).quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:39 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Of net wel, is teken dat ze een gewillige dame is die niet vies is om iemands pielemuis af te sabbelen.
Wilde 'Diglett' zeggen, maar 'Sudowoodo' klinkt gewoon beter als penernaam.quote:
Alleen als je een blonde god bent.quote:
Opso en ik zijn al bff's dus zet dat maar uit je hoofd mattiequote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:55 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Was het maar zo. Wil wel bff'jes met Opso zijn.
[..]
Als hij verliefd is, gaat ie na dat filmpje een maand lang huilen, dat garandeer ik je. Nee, ik spreek niet uit ervaring (gelukkig).
[..]
Wilde 'Diglett' zeggen, maar 'Sudowoodo' klinkt gewoon beter als penernaam.
[..]
Alleen als je een blonde god bent.
Wil best wel het derde wiel zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Opso en ik zijn al bff's dus zet dat maar uit je hoofd mattie
Zou bizar zijn, maar volgens mij is ze wel legit.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:47 schreef MAHL het volgende:
Heb wel de composttheorie gelezen dat Opso een kloon van Jumi zou zijn.
Dacht dat ook van Jumi maar dat bleek dus een enge stalkvriendin van de rl Jumi te zijn die zich voordeed als haar omdat, tja, wie het weet mag het zeggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wil best wel het derde wiel zijn.
[..]
Zou bizar zijn, maar volgens mij is ze wel legit.
Klb bro's delen alles dus ook chicksquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wil best wel het derde wiel zijn.
[..]
Zou bizar zijn, maar volgens mij is ze wel legit.
Die rel.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dacht dat ook van Jumi maar dat bleek dus een enge stalkvriendin van de rl Jumi te zijn die zich voordeed als haar omdat, tja, wie het weet mag het zeggen.
Als de degens elkaar niet kruisen, is het niet gay.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Klb bro's delen alles dus ook chicks
Ops is wel een schatje soms.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Die rel.Maar ik denk het niet van Opso, anders zou ze wel heel opzichtig foto's van 'zichzelf' posten. En Opso is ook gewoon liev. Soms.
Maar jij altijd.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ops is wel een schatje soms.
Nog steeds zuur dat je met Ron eindigde en niet met Harry?quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:06 schreef hermeliengriffel het volgende:
Goede vriendin ben je! Screenshot van jullie gesprek op internet zetten, had ik maar vrienden die wat meer op jou lijken ts!
Red on the head, fire inquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nog steeds zuur dat je met Ron eindigde en niet met Harry?
quote:Op woensdag 28 december 2016 18:59 schreef Opsonisatie het volgende:
TS heeft een superaardige vriend alleen hij doet sinds kort heel flirty. Super irritant, want ik zie niet iets gebeuren tussen ons twee, op goede vriendschap na.
Alleen meneertje blijft het maar proberen, dat terwijl ik het zeer duidelijk heb gemaakt dat IK NIKS WIL.Ik snap niet dat je hem als vriend wilt houden als hij blijkbaar wat anders wil? Waarom zou je hem dan als vriend willen houden? Heb je zo'n behoefte aan vrienden dat je zo iemand niet gewoon de wacht aan kan zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: vriend accepteert friendzone niet
Dit. TS is een aandachtshoer en vindt het kennelijk wel genieten om iemand zo te zien lijden.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:46 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je hem als vriend wilt houden als hij blijkbaar wat anders wil? Waarom zou je hem dan als vriend willen houden? Heb je zo'n behoefte aan vrienden dat je zo iemand niet gewoon de wacht aan kan zeggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |