Nog steeds zuur dat je met Ron eindigde en niet met Harry?quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:06 schreef hermeliengriffel het volgende:
Goede vriendin ben je! Screenshot van jullie gesprek op internet zetten, had ik maar vrienden die wat meer op jou lijken ts!
Red on the head, fire inquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nog steeds zuur dat je met Ron eindigde en niet met Harry?
quote:Op woensdag 28 december 2016 18:59 schreef Opsonisatie het volgende:
TS heeft een superaardige vriend alleen hij doet sinds kort heel flirty. Super irritant, want ik zie niet iets gebeuren tussen ons twee, op goede vriendschap na.
Alleen meneertje blijft het maar proberen, dat terwijl ik het zeer duidelijk heb gemaakt dat IK NIKS WIL.Ik snap niet dat je hem als vriend wilt houden als hij blijkbaar wat anders wil? Waarom zou je hem dan als vriend willen houden? Heb je zo'n behoefte aan vrienden dat je zo iemand niet gewoon de wacht aan kan zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: vriend accepteert friendzone niet
Dit. TS is een aandachtshoer en vindt het kennelijk wel genieten om iemand zo te zien lijden.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:46 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je hem als vriend wilt houden als hij blijkbaar wat anders wil? Waarom zou je hem dan als vriend willen houden? Heb je zo'n behoefte aan vrienden dat je zo iemand niet gewoon de wacht aan kan zeggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |