Zo eenvoudig gaat dat niet als je vrienden bent irlquote:
Precies dit dusquote:Op zondag 1 januari 2017 16:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je kan het ook omdraaien. Denk je een goede vriendschap te hebben, je investeerd daarin, blijkt later ineens dat hij geen vrienden meer wil zijn omdat je geen seks of een relatie met hem wil. Verspilde jaren dan. Als vrouw weet je wel dat zo een gast iets van je wil maar je weet niet of hij het wel of niet kan handelen als t niks word en of de vriendschap wel gewoon blijft bestaan en hij er wel overheen komt. Vooral niet als je vrij duidelijk gezegd hebt geen interesse te hebben. Dat doe ik inmiddels wel. Dan is die man toch zelf verkeerd bezig. Jij denkt dat hij gewoon kan handelen dat t niets meer word.
Ook zoiets...ben je niet duidelijk dat je niks van een man wil (als er niet eens naar gevraagd wordt) dan is het van " je houdt hem aan t lijntje "
Ben je WEL duidelijk dan ben je een kutwijf![]()
struggles
Slet!quote:Op woensdag 28 december 2016 23:11 schreef naoomx het volgende:
[..]
kwam dan ook al vrij snel over me heen
Het leven is heel simpel. Vrouwen dachten, kom laten we het tering moeilijk makenquote:Op zondag 1 januari 2017 18:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is toch een kleine moeite van TS om een keer aan zijn stok te slobberen. Wat kan er nou gebeuren? Ze krijgt er hoogstens een vitamine shot van aan het einde. Is nog gezond ook
Ik vind dat mannen en vrouwen prima vrienden kunnen zijn als er geen aantrekkingskracht van beide kanten is.quote:Op zondag 1 januari 2017 23:25 schreef Tamabralski het volgende:
Mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn. Net zo min dat wolven met kippen vrienden kunnen zijn. Dus ik denk dat dit opzet was van OP.
Dit geldt net zo goed voor vrouwen. Erg frustrerend.quote:Op zondag 1 januari 2017 16:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je kan het ook omdraaien. Denk je een goede vriendschap te hebben, je investeerd daarin, blijkt later ineens dat hij geen vrienden meer wil zijn omdat je geen seks of een relatie met hem wil. Verspilde jaren dan. Als vrouw weet je wel dat zo een gast iets van je wil maar je weet niet of hij het wel of niet kan handelen als t niks word en of de vriendschap wel gewoon blijft bestaan en hij er wel overheen komt. Vooral niet als je vrij duidelijk gezegd hebt geen interesse te hebben. Dat doe ik inmiddels wel. Dan is die man toch zelf verkeerd bezig. Jij denkt dat hij gewoon kan handelen dat t niets meer word.
Ook zoiets...ben je niet duidelijk dat je niks van een man wil (als er niet eens naar gevraagd wordt) dan is het van " je houdt hem aan t lijntje "
Ben je WEL duidelijk dan ben je een kutwijf![]()
struggles
quote:Op woensdag 28 december 2016 19:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Gewoon even een keer neuken en dan is dat gedrag ook wel voorbij.
Nee, dat is zij nietquote:Op maandag 2 januari 2017 15:20 schreef NobodyKerz het volgende:
Is dat TS in haar fotoboek? Best wel lekker wijf hoor. Logisch dat die gast door blijft gaan. Waarom zou je ophouden met proberen met zo'n vrijgezelle wijf in je contacten. Ik zou doorgaan tot ze me blokkeerde.
Niet meer reageren op berichten en afstandelijk doen.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Alleen meneertje blijft het maar proberen, dat terwijl ik het zeer duidelijk heb gemaakt dat IK NIKS WIL.
We hebben een ervaringsdeskundige..quote:Op donderdag 29 december 2016 10:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Leuk koppie wil zeggen van je bent eigenlijk kkr lelijk, maar er is nog hoop dat ooit een ander meisje je leuk vindt.
Net zoiets als dat jij nog geen vriendin hebt joh. Maar als je dan zelf vraagt of ze je leuk vinden haken ze af![]()
Volgens mij is dat die ene uit Mr. Robot? De vrouw van dinges.quote:Op maandag 2 januari 2017 15:20 schreef NobodyKerz het volgende:
Is dat TS in haar fotoboek? Best wel lekker wijf hoor. Logisch dat die gast door blijft gaan. Waarom zou je ophouden met proberen met zo'n vrijgezelle wijf in je contacten. Ik zou doorgaan tot ze me blokkeerde.
Nee dat niet, maar dat kun je vaak wel inschatten hoe dat gaat tochquote:Op maandag 2 januari 2017 17:40 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
We hebben een ervaringsdeskundige..
Jij hebt dit zeker vaak moeten aanhoren
Ik moet bekennen dat ik een gefriendzoned meisje niet heb meegemaaktquote:Op maandag 2 januari 2017 10:42 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dit geldt net zo goed voor vrouwen. Erg frustrerend.
Tering MAHL, wat zeg jijquote:Op maandag 2 januari 2017 17:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij is dat die ene uit Mr. Robot? De vrouw van dinges.
Niet dan?quote:Op maandag 2 januari 2017 19:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik een gefriendzoned meisje niet heb meegemaakt
[..]
Tering MAHL, wat zeg jij![]()
Die in mn fobo is Negin skklquote:Op maandag 2 januari 2017 19:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet dan?
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Of ken je die serie niet, in welk geval, shame on you
Zou nooit rakenquote:Op maandag 2 januari 2017 19:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet dan?
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]