Die in mn fobo is Negin skklquote:Op maandag 2 januari 2017 19:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet dan?
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Of ken je die serie niet, in welk geval, shame on you
Zou nooit rakenquote:Op maandag 2 januari 2017 19:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet dan?
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Of ken je die serie niet, in welk geval, shame on you
quote:Op maandag 2 januari 2017 20:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je nog app updates voor je boys hier?
quote:
Was even bang dat ik je kwijt was geraakt aan the dark sidequote:Op maandag 2 januari 2017 20:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we matties waren
Tuurlijk niet, wij zijn en blijven altijd 2 handen op 1 buikquote:Op maandag 2 januari 2017 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was even bang dat ik je kwijt was geraakt aan the dark side
Ik zal zo nog wel eens een screentje posten
negin mirsalehi komt google mee? dan draagt ze nu kleurlenzen? wat een fopperijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is zo jammer.
nee gewoon neginvand, negin mirsalehi is een fashionistaquote:Op maandag 2 januari 2017 20:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
negin mirsalehi komt google mee? dan draagt ze nu kleurlenzen? wat een fopperijmet bruine ogen vind ik haar minder knap. nog steeds mooi maar minder bijzonder
quote:Op maandag 2 januari 2017 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
nou jongens, hadden we gewoon een grappig gesprek gaat het opeens hier over:
Ga nou gewoon op date, misschien heeft ie 30 cmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is zo jammer.
En wat zeg je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is zo jammer.
Wel een koningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is zo jammer.
Heb je nog pro tips om een 10/10 te benaderen in de sportschool?!
Hij is in ieder geval direct nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is zo jammer.Misschien leest ie mee in dit topic en zag ie mijn post.
Wat zei je toen?
HEY MIJN JONGEN, als jij meeleest maak ik je af groetjes.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval direct nu.Misschien leest ie mee in dit topic en zag ie mijn post.
Wat zei je toen?
Link naar jou reactie danquote:Op maandag 2 januari 2017 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HEY MIJN JONGEN, als jij meeleest maak ik je af groetjes.
Ik zei nee duh
Jij bent raar.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HEY MIJN JONGEN, als jij meeleest maak ik je af groetjes.
Ik zei nee duh
Heb bijna alle manieren van nee uitgeprobeerd, als hij weer zo expliciet om date gaat vragen dan copy paste ik jouw stukje over Brockquote:Op maandag 2 januari 2017 20:49 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jij bent raar.![]()
Maareh, en toen? Was je wel duidelijk, als in: "Ik wil niet met je op date, Brock. Ik zie je alleen als vriend en meer gaat er nu en in de toekomst niet in zitten."? Dan ben je maar even een teef. Zo'n joch neemt namelijk nooit genoegen met een beleefde/aardige 'nee'. Je moet (helaas) echt zijn hartje breken.
Stalk haar, bestoken met berichten en she's yoursquote:Op maandag 2 januari 2017 20:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wel een koning
Heb je nog pro tips om een 10/10 te benaderen in de sportschool?!
Lokquote me dan maar als je weer een leuke screen hebt.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb bijna alle manieren van nee uitgeprobeerd, als hij weer zo expliciet om date gaat vragen dan copy paste ik jouw stukje over Brock
[..]
Stalk haar, bestoken met berichten en she's yours
Moet ik wel eerst haar nummer krijgen natuurlijk. Al zou dat met mijn 9/10 geen probleem moeten zijnquote:Op maandag 2 januari 2017 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb bijna alle manieren van nee uitgeprobeerd, als hij weer zo expliciet om date gaat vragen dan copy paste ik jouw stukje over Brock
[..]
Stalk haar, bestoken met berichten en she's yours
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |